Hoi dames Hier ff 2x bizar verhaal ben 3xzwanger geraakt (1e 2x miskraam gehad) maar toen ik de eerste keer zwanger raakte voelde mijn vriend dat hij zei ik heb jou nu zwanger gemaakt en ja hoor week later posetieve test. Nu ben ik voor de 3e keer zwanger en vriendlief zei weer na de sex heb je weer zwanger gemaakt en ja hoor week later posetieve test. Wie heeft dit ook ooit meegemaakt kan ni toevallig geraden zijn toch?
Hij kan het niet letterlijk gevoeld hebben, want zo werkt zwanger worden niet. Maar sommigen voelen wel meer aan (niet fysiek dus), dan anderen. Als je positief test, ben je meestal rond de 2 weken zwanger. Dus dat is dan niet van de vrijpartij waarna je vriend het zei.
Dan moet jr het ook niet vragen Je vriend kan een voorgevoel hebben ja... Maar het is niet dat als zijn kwakkie eruit komt dat hij letterlijk boelt he! Van deze lading word je zwanger....
Ik geloof je wel. Net als dat ik geslacht, uiterlijk, haarkleur en karakter goed had bij beide kinderen
Sorry maar dat kan echt niet. Je kunt het heel graag willen en dan denken en nu is het gelukt. Maar het daadwerkelijk voelen. Nee dat kan niet.
Wat mijn man had en wat ik ook gek vond, is dat hij de keren dat we seks hadden ná de bevruchting voelde dat het anders voelde. Hij omschreef het als 'gesloten voelen' daar achterin. En de twee keren dat hij dat zo heeft gevoeld bleek ik ook een positieve test te hebben. Vind ik ook apart.
Dat gevoel had ik ook bij mezelf bij de uiteindelijke bevruchting. Maar is dat niet gewoon omdat je net je ovulatie hebt gehad? Dus ja kansen zijn dan misschien wel wat groter door goede timing..
Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, voelde de seks tóch al anders. Ik weet niet hoe ver dat na de bevruchting was, maar tijdens de hele zwangerschap is dat zo gebleven, dat seks anders was, niet door demijn groeiende buik, maar bij mij van binnen zeg maar. Benieuwd of ik dat bij nr 2 weer ga ervaren.
Niet zoals bij jou... maar bij beide keren had mn man wel heel erg sterk het gevoel dat het raak was. Ongeveer een paar dagen voor ik kon testen zei hij dan heel stellig; ja ik weet het zeker, het is gelukt. En beide keren was dat ook zo!
Mijn man wist het ook wel als ik zwanger was, zelfs zo dat ik op den duur, met pijnlijke borsten en misselijk op mn werk, tegen hem zei "Volgens mij ben ik zwanger" en manlief zei "Ja dat wist ik al hoor" Oftewel, hij kent me dusdanig dat hij de veranderingen al gemerkt had. Maar voor hem is het niet te voelen welk kwakkie je bevrucht heeft, sowieso omdat het na de zaadlozing nog even duurt tot je bevrucht bent en dan ingenesteld. Daarna duurt het dan nog bijna 2 weken tot je kan testen... Dus tsja, je vriend kan wel aan je merken dat je zwanger bent, maar niet weten op welk moment je bevrucht bent ( Dat kan je zelf dan weer wel soms voelen!)
Geweldig omschreven. Ik had bij nr 2 wel sterk het gevoel dat het die ronde raak kon zijn. Duidelijke eisprong en veel tussen de lakens bezig geweest maar het is niet dat ik een ridderlijk zaadje mijn eitje voelde indringen hihi Hier 3 zwangerschappen en hier was man vooral verbaasd dat ik zo vlot zwanger raakte haha Erop en eraf en klaar is Kees.
Zoiets heet het oer-gevoel, meestal hebben vrouwen dit en het is vrij zeldzaam, ik heb nog nooit meegemaakt dat een man het voelde, maar hij had gelijk dus het was waar!! Ik zelf heb dit oer-gevoel ook, ik wist 30 min na zelfinseminatie dat het raak was, dokters zeiden kan niet je heb pcos en je krijgt pas symptomen na innesteling,zelfs mijn moeder zei: wees nou niet zo zeker, straks ben je teleurgesteld....Ze hadden het mooi fout ik was wel degelijk zwanger (helaas miskraam) (de man kan het niet voelen lichamelijk dan, maar het is een soort instinct, en niet iedereen heb dit,ik had 1 dag na inseminatie al symptomen wat voor mij NOG MEER bevestigde dat ik gelijk had)
Op het moment dat je seks hebt kan er nog geen bevruchting plaatsvinden, tenzij van een eerdere vrijpartij. De spermacellen moeten namelijk eerst nog bij de eicel komen en dat is een behoorlijke weg die afgelegd moet worden, en de enige manier waarop die daarna meteen bevrucht kan worden is als je net je eisprong hebt gehad. Voor iedereen die denkt dat het raak is en ze gelijk krijgen zijn er minstens evenveel die denken dat het raak is terwijl het niet zo is...
Hmmm ik denk dat sommige mensen meer signalen oppakken dan anderen. Dat hij bv doorhad dat je op je vruchtbaardste moment zat. Maar wat mensen hier zeggen klopt. Je weet dan helemaal nog niet of de rest ook goed zal lopen en het in een zwangerschap resulteert. Ik ken wel vrouwen die na de daad ook zo'n donker vermoeden hadden, en die een paar weken later ook zwanger bleken te zijn. Maar toeval, hoog vruchtbaar, een 6e zintuig, veel geluk met de timing dat je iets zegt.. geen idee. En wat boeit het eigenlijk ook. Het positieve is de zwangerschap! !!!
Hier had ik ook bij beide keren het gevoel dat het gelijk raak was maar dat kwam meer omdat ik mijn eisprong voel, dit heeft niks met de 'daad' te maken. Tijdens de 'daad' kan je niet weten of het raak is of niet, misschien een oer gevoel en dat hij die keren gelijk had is toch mooi dan? Mijn moeder zag het ook al aan mij dat ik zwanger was, al voordat ik mocht testen. Ze zag 'iets' aan mij maar kon niet zeggen wat er anders was (ze wist uiteraard niet dat we voor een 2e bezig waren). 4 dagen later mocht ik testen en inderdaad positief!