Ik heb hem nu een paracetamol gegeven (60 mg) Hij is super zielig hoog aan het huilen (dat herken ik als zijn ik ben niet lekker of ik heb pijn huiltje). Heel onrustig en driftig....dus nouja...op hoop van zegen...
Misschien tandjes die doorkomen? Kunnen ze echt veel last van hebben. Of misschien iets onder de leden.. al langs de HA geweest, kan nooit kwaad. Misschien last van zijn oortjes bijvoorbeeld. Ik leef met je mee, gebroken nachten... ik vind het ook zwaar vermoeiend.
Je hebt volgens mij dus al van alles geprobeerd, maar zoals eerder ook werd voorgesteld zou het niet tijd zijn om het inbakeren of te gaan bouwen dat dat het probleem is? Mijn dochtertje is 2 dagen ouder en als ik die zou inbakeren dan zou ze ook absoluut niet verder gaan slapen als ze eventjes wakker wordt in de nacht waarbij ze lekker op haar vuistjes kan sabbelen of even kan verliggen, ze kunnen namelijk nu ook zoveel dat alleen stil liggen misschien ook snachts niet meer prettig is?? Is maar een idee hoor. Heel veel sterkte en succes in ieder geval!
Niet meer inbakeren is hier helaas nog geen optie. Zou het wel willen maar mijn ventje heeft echt teveel onrust in zijn lijf. Alles beweegt aan hem....continue. als ik hem niet instop gaat hij dus liggen trappen en wiebelen en slapen zit er dan niet. Hij heeft vannacht geslapen! Het was een beetje gek gisteren, we deden gisteren alles zoals gewoonlijk. Wakker, met zijn allen in bad, op kleedje insmeren en spelen. Slaapzakje flesje en naar bed. Maar op het kleed al werd hij zo overstuur en begon heel hard te huilen. ik weet niet waarom. Het leek wel alsof hij zichzelf zeer deed want hij was op zijn vuistje aan het kauwen. (En hij kauwt hard). Tijdens het flesje was hij ook heel onrustig en zodra hij in bed lag begon het. Heel zielig huilen, echt een verdrietig huiltje. We hebben een uuren lang getroost geaaid gesust geknuffeld Etc. En toen viel hij eindelijk in slaap en heeft de hele nacht doorgeslapen Heb hem even horen klagen maar dat was 3 x kreunt je en klaar.... Dus ben benieuwd hoe het nu verder gaat
Misschien toch beginnende tandjes dan? Misschien iets erop doen ervoor. Ik gebruik dentinox, helpt als een trein. Hoop vanavond beter!
Lastig he. Ik zou gewoon zo'n potje kopen en het erop doen wanneer hij zo onverklaarbaar huilt. Als het stopt, weet je direct waar het van is hier voel ik ook niks, maar soms kan hij uit het niets ineens heel hard huilen en doe ik dat spul erop, dan stopt het vrijwel direct. Hoe is het vannacht gegaan?
Heeft jouw zoontje al tandjes? Was hij nou precies even oud of vergis ik me? We hebben idd al dentinox in huis haha. Een voorbereid mens telt voor 2 Normaal huilt hij dus ook bijna nooit, 's avonds is hij mopperig maar das echt geen huilen. En 's ochtends even als ik hem uit bed haal en op de commode leg (honger? Koude rug? ) maar verder huilt ie dus zelden tot nooit. Vannacht ging best oké, hij heeft even gehuild om 1 uur en de rest van de nacht lekker geslapen!
Die van mij is idd 1 dag ouder ja haha. Ja, zijn hoektandjes kwamen door. De verkeerde dus. Toevallig bij de kinderarts en we vroeger ernaar. Aangezien het de verkeerde zijn. Ze zag ze idd ook, maar dat kan dus.. alleen komen ze dan niet helemaal door, eerst de bovenste en ondersteunde voortanden. De hoektanden kunnen zich dan weer terugtrekken om vervolgens te komen wanneer ze moeten komen, zielig he! Zou het nog een nasleep van het sprongetje kunnen zijn? Wat een rotsprong was het he! Ons zoontje heeft hem gehad. Hij kan ineens zoveel meer, bizar!
Ah gos dat is zeker wel sneu! Je zoontje is er vlot bij met zijn tandjes. Ik hoor meer om me heen dat het rond de 8 a 9 maanden is... Ik hou zijn mondje wel in de gaten. Ben benieuwd! En anders is het gewoon einde sprongetje geweest haha mocht ook wel na 6 weken Ik heb een foto gemaakt gisteren van zijn mondje. Als er iets zou komen dan komt het waar de pijl is voor m'n gevoel
Hij is met veel dingen snelle jelle, zijn frontanel is zelfs al bijna dicht, dit schijnt ook uitzonderlijk te zijn. Ik vind het lastig te zien zo op de foto. Misschien gewoon een beetje dentinox proberen als het zo blijft?
J a in het echt is het net zo onduidelijk dus ik denk dat het mij bij tussen de oren zit haha! Wow lekker hoor zo een vlotte vent!
Wie niet waagt, wie niet wint zeg ik altijd maar haha Ja, soms gaat het me allemaal iets te snel 😢 Haha
Soms wel maar soms ben ik ook wel blij bij het idee dat hij wat ouder is. Dat ik meer kanten op kan, minder slaapjes en meer tijd voor elkaar?
Ik wil je niet overbezorgd maken, maar dit klinkt niet goed. Frontanel hoort pas na 2 jaar dicht te gaan en echt niet eerder. Hielden ze bij cb bij mijn zoontje heel goed in de gaten omdat zijn hoofdje iets kleiner was dan gemiddeld en hij met lengte en gewicht ver boven zat.
Bedankt voor je bericht. Tegen mij hebben ze niks gezegd. Net fysio ook geweest en die zei wel dat het snel was, maar verder niets. Hij is nogal gepot in zijn algemeen, maar alles zit perfect op een lijn. Ik zal vd week nog wel eens het cb bellen aangezien ze er dus niets over hebben gezegd voor info. Laatst bij de kinderarts is er trouwens ook niets over gezegd.. vreemd..
Je hebt toch 2 fontanellen? Welke bedoel je ballon. Volgens mij mag de ene wel eerder dicht 🤔
Die dichtbij zijn haargrens bij zijn voorhoofd. Althans, daar drukken ze de hele tijd op. Waar zit die andere dan?