Beetje ten einde raad

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lizzys, 6 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzys

Lizzys Lid

30 jan 2024
    8
    0
    1
    Vrouw
    Dag lieve vrouwen

Ik maakte een paar dagen geleden een topic over ovulatietesten, waarmee ik goed geholpen ben. Ik heb braaf zoals het hoort seks gehad op de dag van mijn positieve ovulatietest, ook twee dagen ervoor en twee dagen erna. Mijn vraagje nu is : op 12/02 verwacht ik mijn NOD. Echter, ik kamp altijd erg met PMS-symptomen (angstig, moe, hoofdpijn). Vooral typisch aan mijn cyclussen is een stekende, bonzende hoofdpijn aan 1 kant, een klein weekje voor mijn menstruatie. Vandaag, 6/2, heb ik dus weer last van deze hoofdpijn. Daardoor zakt de moed me eigenlijk nu al in mijn schoenen, omdat het echt dezelfde hoofdpijn is.. Ben 8 DPO en negatief getest.

Zijn er mensen die ook met PMS-klachten zoals de typische hoofdpijn te maken hebben gehad en toch positief testten? Ik las namelijk dat die hoofdpijn komt door een plotse daling van progesteron..

Heel erg bedankt om me te lezen

PS: verder heb ik een zwaar gevoel id baarmoeder sinds enkele dagen (ben nu 6 dagen voor NOD), nattig gevoel, hoge dichte bmm en gevoelige tepels maar geen gevoelige borsten, steekjes baarmoeder paar dagen geleden die nu veel minder zijn.

Groetjes

2. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Je kan niet anders dan afwachten. Normaal als ik zwanger ben juist geen hoofdpijn en dit keer mega migraine dag of 5 voor ik ongesteld moest worden. Net als altijd. Wilde een migraine pil pakken maar dacht check toch voor de zekerheid en had een positieve test in handen. Eerste trimester mega veel hoofdpijn gehad dit keer. Je weet het gewoon niet ..

Lizzys vindt dit leuk.
  3. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Lastige is dat die PMS-klachten ook vroege zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn, dus je weet het inderdaad niet :(. Mijn eerste symptoom was 2x nu heel vermoeid (in slaap vallen op de bank), hoge temp en krampen, eigenlijk dat je denkt dat je ziek bent, maar dan blijk je zwanger te zijn.

Lizzys vindt dit leuk.
  4. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

8 apr 2022
    365
    236
    43
    Vrouw
    Ik denk dat je je DPO’s verkeerd geteld hebt. Als je (gezien je vorige topic) op maandag een piek had, was je gister 6/7DPO ipv 8, dus heel erg vroeg nog

Suzi98 en Lizzys vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina