Helaas is ons meisje maandag opgenomen in het ziekenhuis op verdenking van rs>> dit is het uiteindelijk niet...wat het nu wel is gaan ze onderzoeken! Ze is erg ziekjes, hoest en piept, heeft diaree en spuugt elke voeding uit! ze ligt geisoleerd en krijgt nu alleen maar sondevoeding! Mijn arme meid al zo een lange weg achter de rug van vechten....en nu dit weer! bidden jullie dat mijn meisje snel weer beter is? liefs sonya en chedella
Och meissie toch! Pff ... herken het wel, niet van Danischa maar van mijn middelste meissie. Ik hoop dat ze snel een oorzaak kunnen vinden, en dat jemeisje snel opknapt. Mag je niet bij haar blijven? Sterkte meid
wat naar zeg. ik hoop dat je kleine meid snel weer beter wordt en dat ze ook weten wat er met haar is. heel veel sterkte!
och Son, wat erg... maar goed je weet dat Chadelle nu in goede handen is. Mijn meissie is ook al zo vaak verkouden en ziekjes en het hoesten is net en dan komt de volgende partij hoestbuien weer aan en de huisarts zegt dat haar longen schoon zijn dus nu maar afwachten! Son, veel sterkte, we zullen voor jullie bidden dat ze snel weer beter en weer thuis is! Dikke knuffel Shir en Nova
oh wat moet dit erg voor je zijn! Ben je net een beetje bijgekomen van alle ellende.. Het gaat vast snel weer beter met haar hoor! Houd je hoofd koel en je man stevig vast, er wordt aan jullie gedacht, heel erg veel sterkte!
Hoe gaat het nu met je meisje en met jezelf? Lijkt me erg moeilijk om weer opnieuw naar het ziekenhuis te moeten. Ik wens je heel veel sterkte! Groetjes, Mayke
Wat een naar nieuws Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen. Ik hoop dat chedella heel snel weer opknapt en weer naar huis mag. Mijn duimen draaien voor jullie kleine meisje. Liefs, mussie
bedankt voor jullie reacties...na een weekje zhuis is ze gelukkig weer thuis. Ze is weer langzaam de oude aan het worden.. Deze opname heeft wederom veel impact op ons gemaakt.. Ze maakt nu alles bewuster mee en huilde al als ik even naar het toilet liep. vond haar zo zielig.. maar goed het leed is weer geleden en we hopen dat 2008 een beter jaar word!
fijn te horen dat ze weer thuis is! kan mij voorstellen dat het weer een hoop impact heeft gemaakt op jullie. je hoopt toch na zo'n lange ziekenhuisperiode dat je nooit meer terug hoeft en al helemaal niet zo snel! ik hoop ook dat 2008 een beter jaar voor jullie wordt!
Jippie, goed nieuws! Gelukkig dat ze weer lekker thuis is. Lekker extra verwennen Weten ze nu wel waarom ze zo ziek was? Liefs, mussie
Ooh gelukkig Son! Vond het wel beetje spannend Hou der maar lekker dicht bij je en veel knuffelen. Kus