beetje verdrietig...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miekie82, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi,

meiden, als jullie goed lezen geef ik aan dat je hier natúúrlijk verdriet om mag hebben!

De boodschap is alleen; blijf er niet in hangen, kies voor jezelf en jouw keuzes en als je het moeilijk vindt om uit dat vervelende gevoel te komen;
    denk dan aan wat je wel hebt.

Alleen maar goed bedoeld en vreemd als daar rellen van moeten komen.

M.

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik heb heel goed gelezen en ik denk je had het verhaal van je mag blij zijn uberhaupt zwanger te zijn ook weg kunnen laten, het wordt momenteel bijna overal waar iemand klaagt wel door een ander erbij gezet, ben je goed beroerd van je zwangerschap, ach je hebt het geluk dat je toch zwanger hebt kunnen worden.
    Oh je kind is in een drambui, ach wees blij dat je kinderen hebt, is niet voor iedereen weggelegd etcetc.

Als iemand even ergens een pesthumeur over heeft en daar even over wil klagen moet dat naar mijn idee kunnen zonder zulke "dooddoeners" hoe goed bedoeld ook.

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    veel rellen laatste tijd hier op het forum.

Ben blij dat je een nieuw pakje hebt gevonden, de naam zou ik ook houden hoor! Ik kan me wel voorstellen dat het echt een domper is, ik zou dat zo ook voelen!

4. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    gewoon door blijven zetten wat je van plan was ! Je kan je vader alsnog vertellen wat er aan de hand is en hoe het nu werkelijk zat.En wat betreft die vriendin van die zoon,je kunnen vinden in andermans ideeen is prima,niets mis mee,maar dit gaat naar mijn idee wel héél erg ver.Ik zou mezelf ook kapot ergeren aan zo ene !
    Kortom;laat je niet kennen en ga alsnog voor je eerste keuze,als hun dit vervelend vinden is dit hun probleem,want....ze hadden het tenslotte kunnen verachten..

groetjes sas

5. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Wouwiedepouwie....

Ho stop halt!

Werkelijk niet bedoeld om jullie zo op de kast te jagen!

Excuus als mijn opmerking in verkeerde aarde is gevallen!

En nou hou ik erover op, dus jullie hopelijk ook. Want zo vaak zit ik hier niet en als Peetje aangeeft dat er veel rellen zijn, dan wil ik daar ZEKER niet aan meedoen!

Dus stoppen met aanvallen en verdedigen. Ik ga verder met genieten!

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ Mariella: ik doelde niet op jouw hoor! ik las net een ander topic waar iedereen ook al over elkaars woorden heen valt, en dat begrijp ik gewoon niet. wat maken mensen zich toch snel druk zeg (nouja tis natuurlijk wel een forum vol hormoontjes) Je weet dat je overal meningen of antwoorden kunt krijgen die je liever niet had, of niet leuk vind. Maarja zo is het leven, en zo gaat het ook op een forum.

laten we vriendjes blijven met z'n allen

7. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Nee, maar het was duidelijk dat er een rel had kunnen ontstaan, terwijl we die geen van allen willen. Vandaar mijn excuses en oproep tot halt.

Je opmerking is duidelijk en neutraal gezegd en ook nog met gezonde dosis humor. Ik sluit me er volledig bij aan.

8. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Nee, maar het was duidelijk dat er een rel had kunnen ontstaan, terwijl we die geen van allen willen. Vandaar mijn excuses en oproep tot halt.

Je opmerking is duidelijk en neutraal gezegd en ook nog met gezonde dosis humor. Ik sluit me er volledig bij aan.

9. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hier absoluut niet als rel bedoeld en ook niet onvriendelijk dat had ik meteen al gezegd dacht ik, maar ik kan beter nu zeggen tegen iemand dat ik me aan een uitspraak erger dan mijn ergenis op een andere manier te laten ontploffen waardoor er werkelijk wel rellen ontstaan toch?

Ik vind al die rellen maar niets en houd me daar ook ver buiten altijd dus had dit ook absoluut niet bedoeld als relaanstichting (mooi woord ;) )

Deel Deze Pagina