op vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door femmy, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    die stond al gepland en heb er zeker zin in! samen met mn beste vriendin naar Egypte! we hebben nu zeker wat te vieren, maar ik neem wel een alcoholvrije cocktail :D vanochtend hepetitus A prik gehaald, dat kon geen kwaad werd mij verteld!
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik ben toen ik 6 weken zwanger was ook 8 dagen naar Egypte gegaan!! Ze raadde mij toen wel aan om niet in de zee te gaan omdat je daar iets van zou kunnen krijgen (weet niet meer wat) en dat zou schadelijk kunnen zijn voor het kindje omdat die nog maar zo pril was.

    Waar ga je naar toe in Egypte? Het is echt een mooi land!!
     
  3. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ojee dat zal ik dan ook nog wel navragen! we gaan richting Hurgada, iets daarbuiten en willen ook een tripje naar Luxor (vallei der koningen) maken! en de zee is daar juist zo mooi he!
     
  4. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Lekker Femmy. Ik ben jaloers....
     
  5. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jij lekker naar Egypte, ik een weekje naar Makkum! Eind maart gaan wij er ook lekker een weekje tussenuit, maar dan wel wat dichter bij de deur. Jammer alleen dat ik dan wel mijn :evil: krijg (als het niet raak is).

    Groetjes, Marian
     
  6. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wie weet is het raak Marian, iig ook ff een weekie er lekker tussenuit!
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik denk dat Sweetangel100 doelt op Bilharzia. Dat zit alleen in stilstaand water. Daar moet je dus niet in gaan.

    Ik heb in 2001 een rondreis van een maand door Egypte gemaakt. Geweldig! In Hurghada kun je prachtig snorkelen. Ze brengen je dan met een bootje naar een rif.

    En Luxor moet je ook gezien hebben. Prachtig!

    Pim
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Geen idee... Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet geinformeerd had voor de vakantie :oops: ... We wisten ook pas 4 dagen dat ik zwanger was toen we gingen. We kwamen op vakantie een echtpaar tegen en die vrouw werkte ergens bovenin het land bij de GGD en zij raadde mij dat aan!

    Wij zijn in Sharm el Shiek geweest en dat was prachtig! We zijn ook een dag met de boot weggeweest en mijn man heeft toen gesnorkeld. Zodat ik de onderwaterwereld ook kon zien, zijn we nog met de glazen boot gegaan! Echt prachtig!!
     
  9. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    pff, dat moet fijn zijn, er even lekker tussenuit.
    Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie!
     
  10. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    mag ik mee in de koffer! ;)
     
  11. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Heel veel plezier en er gewoon lekker van genieten!
     
  12. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik heb vast nog plek in de koffer hoor ;)
     
  13. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    mooiiii dat plekkie is dus voor mij ;)

    heel veel plezier en in dat stilstaande water zit vaak blauwalg waar je dus giga ziek van kan worden
    mijn zoon heeft het vorig jaar zomer gehad (gaat gepaard met diaree en hevig spugen en hoge koorts)
    dus wees verstandig blijf daaruit :)

    verder lekker genieten van alles
     
  14. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Oh wat lekker! Hurghada waren we 3 jaar geleden geweest, Hotel Safir. Echt heel mooi... Er is een vis-restaurant in't oude gedeelte van de stad (ik weet helaas niet meer hoe het heet), dat is zeker een aanrader!

    Heel veel plezier!!! Ben super jaloers...
     
  15. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    leuk om die reacties ook te lezen van mensen die er geweest zijn! vind ik altijd super! en word met stilstaand water een zwembad bedoeld? en mn vriendin wees juist op een groot waterpretpark :) ik ben ook gek op fotografie dus hoop veel mooie plaatjes te schieten! en af en toe shoppen & afdingen ;)
    ik heb meestal wel snel last van diaree, ben ook een aantal keer in Afrika geweest en daar had ik er ook zo last van (leuk als je op safari gaat :) )
     
  16. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nee hoor, geen probleem met zwembaden!

    Maar wel oppassen met meertjes en rivieren maar die zijn er volgens mij niet in Hurghada. Wij zijn ook door de oasen getrokken en daar gold volgens mij die Bilharzia-waarschuwing voor.

    Veel plezier op vakantie!

    Pim
     
  17. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    pfff word af en toe wel gek hier van sommige collega's... er is dus een groepje dat zo'n beetje 1 voor 1 vraagt of ik met mn vriend op vakantie ga, als ik dan antwoord nee met een vriendin dan snappen ze dat gewoon niet, vind het sowieso brutaal dat hun zich daarmee bemoeien? ik hou collega's & prive liever gescheiden, of reageer gewoon normaal, ik hou echt niet van roddelen maar zo merk je maar dat het wel gebeurd!
    dan vragen ze dus ook nog; mag je vriendje nooit mee? (ben ik als laatste 2 weken naar griekenland mee geweest) maar al ging hij nooit mee, vind het eigenlijk wel erg brutaal!
     
  18. Niet meer actief

    idd mensen hebben daar niks mee te maken vind ik als je met een vriendin wil gaan moet je dat gewoon lekker doen hoor en niks van anderen aantrekken
     

Deel Deze Pagina