Voor de roepnamen zijn we eruit! Fiene voor een meisje en Jonne voor een jongen. Nu zoeken we een doopnaam met de volgende eisen: - Staat mooi bij elkaar - Heeft een mooie bijbelse betekenis - 3 of meer lettergrepen We hebben al zitten denken aan: Jonne Matthias (Geschenk van God) Jonne Immanuel (God zij met ons) Fiene Jedidja (Lieveling van Jahweh) Fiene Adaja (Sieraard van Jahweh) Fiene Elise (God is mijn getuigenis) Genoeg ideeën dus, maar we kunnen het samen nog niet eens worden...
Niemand? Er zijn hier wel wat namen bijgekomen: Fiene Elise Fiene Shirah Jonne Mattanja Jonne Daniël Misschien een oordeel als jullie geen ideeën hebben?
ik vind Fiene Adaja heel mooi...zou het dan zo schrijven Adayah..Alleen moet de achternaam natuurlijk niet met een K of C beginnen :s en voor Jonne: Jonne Jaroah ...
Ohh ik vind Fiene Elise wel heeel erg mooi bij elkaar staan !! Moet even aan de naam Jonne wennen vind het meer een meidennaam maar goed ... Euhmm Jonne Daniël
Ik vind Fiene Elise het mooiste! Jonne vind ik nogal een rare naam (sorry) dus ik zou het voor die naam niet zo goed weten.. Succes ermee!
Jonne Jesse (God bestaat) Jonne David (Geliefde) Jonne Nathan/Nathanael (Gegeven door God) Jonne Samuel (gehoord van God) Jonne Manuel (God zij met ons) Fiene Danielle (God is mijn rechter) Fiene Lisa (gewijd aan God)