Beeb ineens heel druk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ddebbyy, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hallo meiden,

Vorige week voelde ik de kleine af en toe...soms hele dagen niet...en sinds deze week voel ik d'r echt de heeeeele dag door.
    Niet te geloven...ik krijg ook echt wel eens 5 of 6 schopjes achter elkaar.

Ik geniet er uiteraard wel van maar betekend het niet dat ze het niet goed heeft van binnen?>?

2. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik denk dat ze het juist heel erg naar dr zin heeft ;) je hoeft je pas zorgen te maken als je haar helemaal niet voelt, dagen achtereen.

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Het is zooo gek want het is van de een op de andere dag gegaan...
    Ze schopt me nu echt de hele dag door....ik vind het natuurlijk helemaal geweldig maar dat het zo ineens kan omslaan vind ik heeeeeeel apart :D

Maar goed...ik ga er gewoon heerlijk van genieten :D

4. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    ik heb ook een druk beebje in mn buik!
    in het begin ging het met vlagen. het kan zomaar weer even stil zijn bij je hoor.

ik ken je zorgen, ik heb het ook bij de gyn nagevraagd, maar ze begon te lachen en zei: een babietje kan echt niet TE veel bewegen! ze was juist blij dat ik zo zat te "klagen" dat ik soms moe word van die drukke kleine, hahaha

dus: geniet ervan, niks mis mee!

5. vogue

vogue Lid

21 sep 2007
    93
    0
    0
    Belgiƫ
    heb ook zo een drukke meid in mijn buik, is soms precies een hele volksverhuizing. De laatste keer heeft gynaecoloog 5 min moeten wachten met echo want mevrouwtje stampte elke keer dat apparaatje weg. Maar de gyne zei dat je het nooit te veel kan voelen en dat je moet genieten van al dat gestamp want veel vrouwen voelen hun kindje niet zo veel. Ik ben nu al zeker dat ik dat gevoel ga missen als ze geboren is...

6. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    bij mij beweegt ie heel vaak.
    soms lijkt het net of ik pudding in mijn buik heb :D

7. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    bij mij ook een drukke bewoner!
    die billen of het hoofdje zitten regelmatig ergens anders.. ;) of ik heb een soort van harde buik, volens mij strektie zich dan ff uit ofzo :)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Die dagen heb ik ook wel eens! Alleen zijn het nu ferme stoten en schoppen en lekker uitrekken tegen mama's blaas aan haha! Soms lijkt mn buik wel een golfslagbad, dan ligt ie weer rechts, dan weer links, dan ineens weer dwars :S

Grappig ook dat je het dan helemaal ziet, of een hele bult links, of een hele bult rechts, of je buik ineens helemaal plat en alleen vanaf je navel dwars over je buik een bult haha.

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Lena was ook zo'n stuiterbal. Ik heb met 26 weken ofzo de vk opgebeld om te vragen of het kind niet spastisch kon zijn, de hele dag zat ze te stuiteren en echt ik ben niet snel ongerust, maar ik voelde haar de hele dag door en vaak voelde het ook gewoon echt als 'stuiteren'.

Maar die zei toen dat het he-le-maal geen kwaad kon. Als ze zich niet helemaal 100% voelen, is volgens haar het eerste waar babietjes op 'besparen' hun beweging.

Dus... kan totaal geen kwaad!

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, da's bij mij dus ook zo: zo'n lekkere draaikont. Aardje naar haar vaartje... M'n man is ook zo'n draaier en m'n stiefdochter ook. Van mij mag ze wel iets minder draaikont zijn als ze eruit komt, want m'n stiefdochter is bijvoorbeeld bepaald geen fijne om op schoot te hebben: van die puntbilletjes die zich dan helemaal in je benen en botten schroeven door al dat gedraai :(

Maar goed, voor nu is het wel fijn. Ik was en ben superberoerd van de zwangerschap, dus het was wel een opsteker toen ik haar 2 maanden geleden al begon te voelen. Dat was 2 weekjes, toen voelde ik haar dagelijks, en goed ook, :) In eerste instantie wel voornamelijk als ik zat, staand drukten m'n buikspieren die kleine nog een beetje klem, geloof ik, ;)
    Maar inmiddels hebben die het begeven, (werd het in eerste instantie wel iets rustiger van qua bewegingen, maar dat was niet erg, want tot die tijd deed het draaien van die uk me hardstikke zeer!).
    En omdat ik slecht eet, is het wel een opsteker dat die kleine er blijkbaar volstrekt geen last van heeft: die beweegt en doet. En bij de 20-wekenecho hebben we wel weer gehoord dat ook fysiek die kleine helemaal top gaat.... Blijkbaar krijgt zij alle voedingsstoffen en ik helemaal niks, :LOL:, want ik zit laag in m'n bloeddruk, m'n ijzer enzovoort...:'-(

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier ook een stuiterbal. De hele dag door!

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mijn placenta ligt voor, dus volgens de echoscopiste kon het zomaar zo zijn dat ik hem nooit zou voelen om die reden. Njah, met 15 weken kreeg ik al de 'plopjes' van hem en met 20 weken ging heel mijn buik heen en weer! Meneer is de boel aardig aan het verbouwen daarbinnen :D

13. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    wow geweldig he al die bewegingen :D

Zooo heee Vlinder met 20 weken al je buik zien bewegen!
    Dat lijkt me echt zooo gaaf!
    Zit ook iedere keer te staren naar mijn buik maar helaas zie nog niks :D

Was al blij dat manlief het afgelopen vrijdag eindelijk gevoeld heeft.
    Eindelijk ook iets leuks voor hem als een chago vrouwtje :oops:

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha nou elke keer als ik mijn vriend riep om t ekoken kijken of voelen, stopte dat kleine deugnietje ermee! Op een gegeven moment zei mijn vriend: loop je nou te liegen of beweegt ie echt?! haha wat gemeen! Maar nu ziet ie het regelmatig en z'n hand wordt er dan ook afgeschopt. Echt super om te zien!

15. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hier heb ook zo'n druktemakertje in mijn buik ! :)
    heb haar al van week 17 , alle dagen al gevoeld.. ! ( weet niet of het het ligt dat mijn placenta achter de baarmoeder ligt , al hoor ik bij sommigen dat ze de kleine dagen ineens niet voelen) maar het trapt en schopt maar in het rond ! lijkt soms wel een bokswedstrijd ! :) achter elkaar door ! wat ik ook wel apart vindt , zo voel ik haar rechts en dan ineens voel ik haar helemaal links..! zo raar.. maar dames geniet ervan ! ( de weken vliegen ook voorbij ) :rolleyes:

16. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik heb 1 hele drukke baby in mijn buik en 1 rustige. Hij geeft af en toe wat trapjes, zij beweegt gewoon de hele tijd. Trappen! Echt grappig, ben benieuwd of dat verschil ook zo duidelijk is na de bevalling :)

17. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    mijn kleine was ook heel druk maar wordt steeds iets rustiger en doet alles was gecoordineerder zeg maar..echt de boel verbouwen doet ie niet meer vind dat stiekem wel jammer hoor:D

18. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    In de eerste weken, de nog iet wat onzekere tijd, gaat de tijd niet snel genoeg. Je wilt weten of alles goed gaat en blijft gaan. En je hebt zoveel vragen, je wilt weten en zien wat daar binnen gebeurd.

Nu je dan wat verder bent en je begint je kindje ook te voelen (toch een soort bevestiging, gaat de tijd zo ontzettend snel.

De plopjes en het getrappel zijn geweldig.
    Ook ik heb nog niet meegemaakt dat de bewegingen letterlijk te zien zijn aan mijn buik, laat staan dat mijn partner het kan voelen.
    Weer iets om naar uit te kijken.

Telkens weer wat nieuws. Gaaf hooor!

Veel voelplezier allemaal.

19. Yonfi

Yonfi Lid

2 apr 2008
    27
    0
    0
    Bij mij is die kleine meid ook zo ontzettend druk.. Ik voel haar gewoon overdag tijdens mn werk lekker heen en weer hobbelen en savonds als ik naar bed ga, wil ze ook eerts nog even acrobaatje spelen!
    Wel leuk hoor! Ik geniet er volop van!

Deel Deze Pagina