Beetje verstreken, hoe lang nog?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Xaph, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xaph

    Xaph Bekend lid

    3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

    Ik ben 37+1 weken zwanger en met beginnende verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging opgenomen in het ziekenhuis. Per dag wordt bekeken of het kindje gehaald moet worden of nog even kan blijven zitten. Omdat het een heel groot kind is, is het geen probleem als het nu geboren wordt maar het is natuurlijk beter als de bevalling op natuurlijke wijze begint.

    Vanmorgen voelde de gyn dat mijn baarmoeder al aan het verstrijken is, ze zei dat hij ongeveer halverwege is qua verstrijken. Hebben jullie ervaring hoe lang het dan nog duurt of kan duren voordat de bevalling spontaan begint? Ik heb nog geen ontsluiting, wel al weken pijnlijke krampen die soms gepaard gaan met weeen. Op internet lees ik nog al wisselende dingen, dat het dan binnen een dag begint of nog weken kan duren. Iemand zelf ervaring hier mee?
     
  2. soepstengel

    soepstengel Fanatiek lid

    1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Mij hebben ze met 40.6 proberen te strippen, dat lukte niet omdat mijn baarmoeder nog niet verstreken was....
    Met 41 weken is de kleine geboren, binnen 1 dag dus....
    Maar het kon volgens de vloskundige zomaar nog een week duren, we hadden al een nieuwe strippoging gepland...
     

Deel Deze Pagina