Weet niet waar ik het zoeken moet

Discussion in 'De bevalling' started by MyBelle, May 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MyBelle

MyBelle Actief lid

Apr 26, 2010
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds half 5 vanmiddag heb ik weeen, onregelmatig welliswaar, maar ze komen tussen de 6 en de 16 minuten, daarbij heb ik sinds een uurtje of 7 zo'n verschrikkelijke pijn aan mijn vagina, het is net of het helemaal eronderuit donderd, het is een soort van scherpe stekende brandende pijn en komt op in vlagen. Heb rond 10 uur vanavond de verloskundige gebeld, en ze vond het niks bijzonders verder maar man man man ik weet niet meer waar ik het zoeken moet. Het is nu kwart over 4 en mijn rug is killing me en weet niet meer van gekkigheid of ik moet gaan staan/ liggen/ zitten noem maar op....Dus net maar weer even gedouched, maar heeft ook geen zoden aan de dijk gezet.....
    Wat is jullie ervaring, is dit het begin of zal het allemaal wel weer loslopen?
    Als het morgen nog zo is bel ik de verloskundige nog een keer en dan moet ze maar even komen kijken, want dit is ook niks zo......

2. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Hey meis, ik kan niet slapen maar heb geen ervaring hiermee, maar zo heb je in ieder geval wat te lezen.
    Is je vk niet langs geweest dan om te kijken hoe je er voor staat?
    Want via een telefoon is het toch moeilijk om te zien hoe of wat?

3. Corry1985

Corry1985 Actief lid

Oct 12, 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Tjonge, hoe gaat het nu?

4. MyBelle

MyBelle Actief lid

Apr 26, 2010
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogsteeds hetzelfde....BRRR....ben van ellende maar kettingen uit elkaar gaan halen en de kraaltjes gaan sorteren...als het zo nog een paar uur aanhoud ga ik weer bellen.....maar ben op de een of andere manier blij dat het weer licht is buiten, raar he.....

5. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,449
    0
    0
    Spannend meid! Wel raar dat de vk niet is komen kijken :( Hoe gaat het nu?

Share This Page