Altijd bloed bij miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door joyce1990, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Ik heb een vraagje.

Als je een miskraam krijgt heb je dan altijd op voorhand bloedverlies?
    Wat zijn de symptomen van een miskraam?

Groetjes

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hoi,
    ik kan alleen uit eigen ervaring spreken...
    buikkrampen,idd bloedverlies maar HOEFT niet ,vooral wanneer er stolsels komen kan het mis zijn

waarom vraag je dat? is alles goed bij jou?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    bloed hoeft idd niet
    ik heb ook een mk gehad
    en had nergens last van
    tot op een dag 2 druppels bloed en wat vocht verlies en dat bleek de mk al te zijn....

maar misschien iets anders bij mij omdat er bij mij nog 1 kindje in zat en misschien daarom de mk niet goed door heeft kunnen zetten

hopelijk zit het bij jou nog wel goed meid

4. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Hey,

Ik en mijn vriend zijn sinds dit weekend uit elkaar maar gezien de omstandigheden waardoor heb ik veel stress. Ik heb zo al problemen met veel stress te hebben enzo zeker de laatste tijd en nu heb ik dus extra veel stress en roepen zo dingen. Sinds kort voelde ik de baby precies bewegen (weet het niet echt zeker) en ik voelde precies minder beweging. Ik ben nogal snel ongerust, niet dat ik direct bang ben van een miskraam maar toch... Maar nu voel ik precies terug die beweging dus ik voel me al beter, Ik ga blij zijn want ik moet maandag naar de gyn. Maar toch bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nee, ik kreeg pas bij de controle te zien dat (1e miskraam 16 weken) het kindje niet meer leefde, en bij de 2e miskraam bij controle bleek een leeg vruchtzakje..

En beide keren GEEN bloed gezien..

6. margaretha21

27 feb 2008
    16
    0
    0
    den Helder
    Ik heb een vraag.
    Ik weet sinds gister dat ik een miskraam heb.
    Heb 2 dagen daarvoor bloedingen gehad, maar sinds gister niet meer, alleen een heeeel klein beetje bij het afvegen :oops:
    Klopt dit wel?
    Kan iemand mij een beetje duidelijkheid geven....

7. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Hoi Margaretha,

Hoe ben je erachter gekomen dat je een miskraam hebt gehad? Heb je veel bloedverlies gehad, of buikpijn ofzo.
    Toen ik 5 weken zwanger was, heb ik 5 dagen bloedverlies gehad. Ik krijg volgende week een echo, dan ben ik 8 weken. Ik hoop dat alles nog goed is met de baby. Ik voel me wel zwanger. Ik heb wel tekenen en mijn buik groeit goed. Ik hoop dat dat een goed teken is. Sterkte met de verwerking.

Groetjes Christa

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Deel Deze Pagina