Ik werk sinds 2 maanden als pedagogisch werkster op een kinderopvang. 1x in de week koken wij een warme maaltijd. Nu is het aankomende maandag mijn beurt om te koken. Heb alleen geen idee wat ik moet gaan maken? Jullie tips voor een gerecht wat veel kinderen lekker vinden? En niet met een P begint.
Whahaha wou echt zeggen pannekoeken maar das een p natuurlijk Iets van pasta? Vinden de meeste wel lekker toch
Gehaktballetjes met boontjes en aardappeltjes? Of prikkers met vanalles eraan en die grillen? Pizza versieren en bakken Figuurtjes pasta Euh.....
frietjes.... Sorry, kon het niet laten! Een lekkere maaltijdsalade met stukjes kaas, veel paprika, tomaatjes, komkommer etc (kunnen de "grote kleintjes" ook mee helpen snijden met een bot mesje), stukjes gemarineerde kip erin. lasagna, nasi met een gebakken eitje....
Macaroni is afgelopen week al gemaakt Pizza maken is wel een heel leuk idee, maar we hebben niet echt een geweldige oven. Wou anders zondag thuis al lasanga maken en die opwarme op het werk in de oven?
en wraps, allemaal kleine bakjes neerzetten met ingredienten en dan kunnen ze allemaal dr eigen wrap vullen
- Mini gehaktballetjes met ronde worteltjes en gebakken aardappeltjes - Nasi of bami met kroepoek en satésaus - Hartige taart met heel veel groente in kleine stukjes gesneden - Knakworstjes met rode kool en aardappelpuree En nu is mijn inspiratie ook even op
Ik zou het simpel houden , niet te veel lif-lafjes op die leeftijd. Kinderen zijn vaak al behoorlijk kieskeurig en truttig, zoals die van mij haha. Inderdaad zoiets als Kyra73 zegt zou ik doen. Ik denk dat ouders het wel waarderen als er iets redelijk gezonds op tafel komt!