Beetje vies: afscheiding (veel)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femkepeeters, 14 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkepeeters

9 mrt 2017
    64
    30
    18
    Alvast mijn excuses voor de ranzigheid. Rond mijn eisprong merk ik de laatste tijd steeds meer en meer vruchtbaar slijm in mijn slipje. Ik voel het gewoon naar buiten lopen als ik rechtsta - in die mate dat ik gisteren de hele dag door inlegkruisjes heb gedragen op het werk. Na enkele dagen geeft dit bij mij gegarandeerd irritaties, dat weet ik nu al, dus ik zoek naar een alternatief. Kan het echt zoveel zijn, of zit ik met een infectie?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik had ook altijd wel behoorlijk veel afscheiding in mijn vruchtbare dagen maar als je twijfelt zou ik gewoon even naar de huisarts gaan die kan je daar vast meer over vertellen met een simpel testje.

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Als het niet een vieze kleur groen is, niet jeukt zal het wel mee vallen.. als je twijfelt zou ik even langs de huisarts gaan.
    Ik heb altijd last van veel afscheiding, is voor mij dus normaal.. kan nu ook komen door je vruchtbare periode, even in de gaten houden!

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Hier ook heel normaal :) zelfs zo erg dat mijn man het ruikt als we dicht bij elkaar zitten of in bed liggen rond mijn vruchtbare dagen. Erg gênant maar het is altijd al zo geweest. Ik kan wassen wat ik wil, in de avond is het weer hetzelfde. Mijn onderbroeken hebben ook standaard uitgebeten bruine vlekken van mijn afscheiding :(

Als het erg stinkt, groenig van kleur is of heel korrelig dan moet je naar de dokter.

Verder geen tips, helaas.

Deel Deze Pagina