He meiden, Ik heb vrijdag mijn eertse tp gehad en hoop heeeeel hard dat we zwanger zijn natuurlijk! Mja nu het volgende Ik kan sinds 2 dagen haast niet meer naar de wc (om te poepen) Vanochtend heb ik zooo hard moeten drukken (echt niet normaal, lees extreem, of wat dan ook...echtttt hard ) om hetgeen wat dwars zat (letterlijk hahaha) er uit te krijgen Kan je hierdoor een vruchtje verliezen? Sorry voor deze genante vraag!
dit is net zoiets als zwanger zijn en van de trap vallen! als het goed zit is dit gewoon niet erg! of je valt of je hard moet persen! is misschien was om pruimen-moes of veel drinken vezelrijke voeding dus volkoren brood! Yoghurt met vezeltjes erin?
inderdaad, door je voedingspatroon te veranderen.... je kan het in iedergeval proberen. Of b.v. die activia yoghurt een aantal dagen eten, hielp bij mij prima.
In principe moet het geen kwaad kunnen, eigenlijk is het typisch een zwangerschapskwaaltje, dus ergens is het zelfs hoopvol
Ik had dat ook toen ik zwanger was,kan geen kwaad maar ik verloor weleens bloed (uit vagina) toen ik zwanger was tijdens de grote beurt. Ik heb zelf ook spastische darmen. Ik moest toen laxo gaan drinken. Ik heb nu ook last van mn darmen dus ik hoop dat het deze maand raak is.
dank jullie voor de antwoorden Jemig ik was zo bang...wil nu zo graag zwanger worden, eindelijk eens! Ik ga gewoon hopen dat het zich innesteld en goed vast blijft zitten
Volgens mij kan het niet echt kwaad voor je vruchtje...maar je kan door dat harde persen wel aambeien krijgen...en dat is echt geen pretje!
jah ik weet het! maar ik wist me vanochtend bijna geen raad haha kwam er bijna te laat door op mijn werk... Het moest er gewoon uit, snap je? Ik hoop zooo dat het geen kwaad kon/kan ondanks dat het zoo hard was, het persen
@Sandra1987, sorry, effe inbreken! Ik las toevallig dat je spastische darmen hebt, ik heb daar ook last van. Je schrijft dat je nu weer last hebt, hoe bedoel je dat? Het valt me namelijk op dat ik sinds zondagavond/ maandagochtend weer last heb van mijn darmen....