Hoi dames, Ik ben vergeten een pil in te nemen op dag 5 in week 1. Hier kwam ik gisteravond pas achter, dus 36 uur nadat ik hem eigenlijk had in moeten nemen. Ik heb afgelopen weekend wel 2 keer onveilige seks gehad. Wat is de kans dat ik deze maand zwanger kan worden? pimpernel
Die kans is wel aanwezig. Ik dacht zelf dat het niet zo veel kwaad kon... maar toch zwanger door die pil heen en ik ben hem misschien maar 1 keer vergeten.
Volgens mij kan het in de 1e week niet zo heel veel kwaad. Moet je maar eens in de bruiksaanwijzing van je pil kijken.
Geen idee, als ik er 1 vergat las ik even in de bijsluiter of het kwaad kon. Je cyclus is toch al kunstmatig door de pil die je die week al hebt geslikt.
is het niet zo als je een pil in week 1 vergeet en je bent later dan 36 uur dat je kans hebt op zwangerschap? ik weet niet anders
ik dacht dat je juist in de tweede week de pil niet vergeten mag. heb toen n bijsluiter/beschrijving over de pil gekregen van de apotheek en daar stond't in. maar ja anders bel je gewoon even je huisarts of langs de apotheek?
dr zit toch in elk doosje van de pil een bijsluiter in waar dit precies op uitgelegd staat, lijkt me? bij mij in ieder geval wel. Vlgens mij kan in de 1e week niet veel kwaad, en moet je hem gewoon tegelijk slikken met de pil die je de volgende dag moet... Dus uhh.. als je hem maandag vergeten bent, dan op dinsdag zowel die van maandag als van dinsdag innemen. Mgoed, wat de rest zegt; check dat even en anders bel je ff de huisarts.
even kijken......nee sorry inderdaad in de eerste week...heb even gekeken voor je. er staat dat je dan gedurende 7 dagen een extra voorbehoedmiddel gebruiken moet ivm kans op zwangerschap en ... als je in de week voor t vergeten gemeenschap heb gehad moet je rekening houden met een kans op zwangerschap! de kans op zw.schap is groter zodra een pil word overgeschlagen aan t begin of aan t eind van de strip. en er staat dat ej de vergeten pil zo snel mogelijk in moet nemen ook al zou dat betekenen dat je twee tabletten tegelijk in moet nemen. en dan je oude tijd weer aanhouden en je strip afmaken.
Hai Ben apothekersassistente en als je in de 1e week je pil bent vergeten dan moet je als je erachter komt eigenlijk meteen alsnog je pil innemen. Daarna de eerste week veilig vrijen. Als je in de week voor het vergeten gevreeen hebt dan is de kans in deze week juist het grootst dat je zwanger raakt. Dit omdat je eierstokken nog niet helemaal "in slaap gesust" zijn door de pil. Maar dat laatste is alleen zo als je een stopweek hebt gehad. Je cyclus is inderdaad geen normale cyclus, je bent dus niet vruchtbaar in het midden maar juist aan het begin als je een pil of meer pillen vergeet,
ik heb afgelopen zaterdag onveilige sex met mijn vent gehad onder de douche...helemaal niet meer aan gedacht dat ik in week 1 de pil was vergeten Hoe groot is nu de kans dat ik zwanger wordt/ben?