bang voor ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bjanc, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik mag bijna testen.. ik heb al sinds vorige week zondag last van ongi krampen en wat gevoelige borsten.. Dit heb ik normaal vlak voor mijn ongi... Dit houdt nu dus al een week aan..

Ik heb behoorlijke testdrang, dit gevoel kende ik nog niet... ik heb eigelijk echt het idee zwanger te zijn.. mijn verstand remt me daarin wat af.. want de vorige keren dacht ik ook dat het wel eens raak kon zijn.. alleen.. u voelt het anders... Ik weet niet..
    Ben sneller moe, last van boven benen(?) krampen in onderbuik, pijnlijke tot zeer pijnlijke borsten (is met vlagen erger) raar gevoel in maag.. net alsof ik een kater heb, en dat al 3 dagne.. het lijkt me echter te vroeg voor echte zwangerschapssymptomen...

Het enige wat ik wel weet.. is dat het me ENORM onzeker maakt.. ik ben voor de eerste keer dat we gestopt zijn met de pil, bang om ongesteld te worden..

Dit kan dus de eerste echte teleurstelling worden.. of juist goed uit pakken..

wie herkent symptomen en kan me even wat geduld en moed inspreken? dankje... :):$

2. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Ik kan er helaas over mee praten.. Kan je jammer genoeg niet gerust stellen!
    Heb ook sterk het gevoel dat ik zwanger ben (al heb ik geen idee hoe dat zou moeten voelen, aangezien dit de 1e keer zou worden) ook last van m'n borsten, zere/moeie benen, kramp in m'n onderbuik/raar gevoel etc etc..
    Moet ook begin van de aankomende week ongesteld worden. Ga morgen of dinsdag een test doen, vind het dood eng! Ben echt bang dat ik voor een grote teleurstelling kom te staan..

Samen maar heel hard gaan duimen..?;)

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    lijkt me een goed voorstel samen duimen.. Weet niet of dat bovenbenen gevoel bij mogelijke zwnagerschap hoort? Heb het nog nergens gelezen.. voor mij ook eerste kindje.. dus ook geen idee hoe het voelt.. wel anders als de voorgaande rondes.. das een feit...

4. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ik kan er ook over meepraten helaas..
    ik ben nu 9 dagen overtijd en nog steeds geen menstruatie ik wordt zo gek van die onzekerheid..
    ik heb nu ook menstruatiepijn onderin de buik en hele dag door misselijk en ook hele erge afscheiding ( wit/slijmerig,doorzichtig )
    ik wou vanmorgen weer testen maar was pas begin de middag wakker, dus morgen vroeg om 08.00u weer testen..

ik hoop voor je meid dat je niet ongi wordt en gewoon een positieve test in je handen krijgt.

5. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Ik kaner ookover mee praten had dezelfde kwaaltjes. Heb 4 dagenvoor NOD getest en bleek dus dahet niet voor niks was dat ik die kwaaltjes had want ikben nu 5,2 weken zwanger:D, Kijk anders eens bij nog 10 te gaan bij zwanger wordenclubs.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik wens je veel suc6 met afwachten, moeilijk he??

Ik vrees dat ik je ook niet kan geruststellen. Menstruatieverschijnselen kunnen nl heel veel lijken op de eerste zwangerschapsverschijnselen.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik kan je helaas ook niet echt gerust stellen.
    Bij mij is iedere maand ook anders., ik ken die pijn in de borsten heel goed hoor.
    Ik merk de laatste tijden niet meer wanneer ongi komt .
    dus ja kan alleen maar met tulip mee gaan, dat zwangerschap en ongi kwalen erg op elkaar lijken.
    Knuf en succes met wachten tip : zoek leuke af leiding.
    Boek lezen als het weer mee doet wandelen fietsen .

Tulip@ Ik zie dat het voor jouw ook spannend is! weet je al meer? duim duim.

Deel Deze Pagina