Heb 4 foto's in m'n map gezet. Vanmorgen heeft Steven 4 hapjes chocoladeslagroom gehad, daarna trok ik z'n slaapzak uit, en had een grote rode plek aan z'n been met bultjes ;het voelt warm aan, en net of hij was geprikt door een beest. Maar later verdween het en kwam het op een andere plek terug.Tussen de middag zat z'n hele gezicht eronder. Huisartsenpost gebeld, maar die dachten een reactie op z'n keelontsteking die hij 2 weken terug had.Maar ik geloof daar zelf nog niet zo in. Hij heeft geen koorts, wel jeuken de bultjes. Vanavond voor het in bad doen zag hij er zo uit, morgen maar langs de huisarts.Ik heb net het boek kind en gezondheid gelezen, en ik word bang van al die nare kinderziektes. Heb gelezen dat een voedingsallergie pas na enkele uren optreed. Wat denken jullie?
Als ik die bultjes zie zou ik ook aan voedselallergie denken, maar ikb en geen dokter. Als het er morgen nog is inderdaad even langs de huisarts gaan meis.
Jeetje marjolein, Ik kan je niet helpen, zulke vlekjes hebben de kids "nog" niet gehad. Arme steven. Heeft hij er erg veel last van? Ga anders morgen even langs de dokter. Sterkte ermee!
ach arme steven! aidan heeft het 3 wekengeleden ook gehad. die bulten zijn schijnbaar galbulten die je krijgt bij een allergie. ik weet nu niet of het van het potje of de hond van vrienden is geweest aangezien ze die kleintjes nog net kunnen prikken op allergieen. hoe gaat het nu met steven?
Dit is precies hetzelfde al wat Daan heeft al hij maar iets binnen krijgt van zijn lijstje allergie alleen is heel zijn huid rood en 1 grote blaas. Effe naar de huisarts gaan krijg je tabletten en is het met een paar uur weg
Ik had ook van die plekken (de mijne jeukten verschrikkelijk) een paar dagen nadat mijn kuur van amoxicilline afgelopen was Dus ik sluit me aan bij de andere dames dat het lijkt op een allergie (maar ook ik ben geen dokter ) alleen zou ik dus niet weten of het van voedsel komt of misschien toch nog van zijn medicijnen voor zijn keelontsteking. Ik zou dus vanmorgen gewoon even contact opnemen met de huisarts. Groetjes en een hele dikke kus voor steven, Anita
Hoi, ja ben naar de dokter geweest, het is netelroos en komt idd van een voedingsallergie. Hij heeft er niks voor gekregen, het gaat vanzelf weer weg. Er zitten nog een paar plekjes maar al veel minder als gister gelukkig. Bedankt voor jullie reacties
Ach de arme vent dus toch de chocoladeslagroom Gelukkig dat het al weer iets beter met hem gaat en dat het dus vanzelf weg gaat. Groetjes Anita