beetje vreemd allemaal....

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door kreeftje1984, 19 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo,

Ik vindt het toch wel een beetje vreemd allemaal....9 april voor het laast ongesteld geweest en sinds die tijd blijft het maar uit!!! ik gebruik gewoon de pil(microgynon 50) maar mijn ongesteld blijft weg :(
    Ik heb wel het geveol dat mijn buik wat opgezetter is maar heb verder nergens last van.
    Heb ook al een aantal testen gedaan maar allemaal negatief :( :(

ik dacht wil het toch even kwijt zo onder de meiden ;)

2. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Zeg hoe toevallig, ik wilde ook net iets soortgelijks posten. 10 april gestopt, nog steeds niet ongesteld... grr.
    En wel misselijk, en krampen etc. etc.
    ohw maar ik ben wel gestopt met de pil ;)

3. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @mistimon

Das inderdaad toeval..alleen het verschil is ik ben nog aan de pil ja momenteel dus niet omdat ik erg onzeker ben over wat het kan zijn....morgen naar de Huisarts en neeem ik ochtendurine mee.
    Maar ik voel ook helemaal niks geen ongi pijn ofzo af en toe wat steken/krampen in mijn buik....

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ben je de pil een keer vergeten in te nemen misschien?

Liefs AN ;)

5. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @ah78

Nee dat niet daar had ik nog naar gekeken maar heb alles keurig ingenomen!!....
    ik ben dus momenteel wel van de pil af..omdat ik eerst zekerheid wil hebben wat dit nou kan zijn :(

6. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Huh? Je slikt nu de pil opeens niet meer? Nu begrijp ik het niet meer :rolleyes:

Liefs An ;)

7. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @ah78

ik slik nu de pil niet omdat ik niet weet wat er mis is met mijn cyclus en of menstruatie....ik zou graag eerst willen weten wat er aan de hand is voor dat ik weer met de pil begin... :( of is dat juist verkeerd??? ik weet het zelf ook niet meer....

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Wanneer ben je dan gestopt?
    Het zou heel goed kunnen dat je nu aan het ontpillen bent

Liefs An ;)

9. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik zou wel even naar de huisarts gaan hoor.
    Ze kan (als ik het goed heb) pas last hebben van ontpillen na de eerste ongi na de pil.
    Je slikte de pil gewoon regelmatig zei je dus zou je ook gewoon ongesteld moeten worden.
    Want dat zou dan gewoon je officieele stopweek zijn.
    Meestal na die bloeding heb je pas te maken met ontpillen...als je begrijpt wat ik bedoel ;)
    Nee...ik zou toch even checken bij je huisarts...die kan eventueel een onderzoekje doen naar waarom je niet ongi bent geworden.
    Succes meid!!

10. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik had presies hetzelfde!
    Na drie negatieve thuis testen toch naar de dokter gegaan.
    En het duurde wat lang,maar hij werd uiteindelijk toch positief.
    mijn arts vertelde me dat door het hormoon in de pil soms een nega test uitkomt,terwijl je wel zwanger bent.
    Verder...als je dénkt dat je zwanger bent/kunt zijn,voel je sneller 'dingen' waarvan je denkt dat het symptonen zijn.
    Ik heb dat zo vaak gehad,en nét deze keer had ik nergens last van en was ik zwanger :D

11. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ik ga morgen met ochtendurine naar de HA en hoop dan egt uitsluitsel te krijgen....Ik heb ook geen last van zwangerschapskwaaltjes, wel dat ik af en toe wat krampen/steken heb en ben ik soms erg moe en ja mijn menstruatie blijft natuurlijk uit.
    Ik heb na 9 APril geen menstruatie weer gehad en weet dus nu ook niet hoe mijn cyclus eruit ziet :( en heb de pil idd volgesn de regels geslikt.
    ik laat morgen dus gewoon een test doen bij de HA en dan hoop ik dat daar wat uitkomt....maar je hoeft tog ook niet altijd symptonen te hebben toch????

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Succes morgen bij de HA

Liefs An ;)

13. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ontpillen kan het inderdaad nog niet zijn, dom van me! Toch niet helemaal goed gelezen :oops:

Liefs AN ;)

14. Niet meer actief

Ben je al bij de huisarts geweest?

15. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    zo ben vanmiddag naar de Ha geweest..deze melde mij het volgende:

DE zwangerschapstest gaf eerst een vaag streepje aan en ging ook weer weg...de dokter zei dat het best een mogelijkehid kan zijn dat het hormoon er al wel is maar niet genoeg. (er was verder niets te voelen)
    Ik heb nu 4 weken de tijd gekregen om het af te wachten en dan MOET ik weer terug komen voor een nieuwe test en eventueel een afspraak bij een gyneacoloog...ik krijg dan een eventuele echo en verder onderzoek.

hier moet ik het dus eerst maar mee doen en afwachten..maar goed is in ieder geval wat duidelijkheid nu.

16. Fafnir

Fafnir Lid

26 jul 2006
    50
    0
    0
    Hoi, wat leuk zeg!

ik heb precies hetzelfde, slik gewoon normaal de pil, en nooit problemen gehad ofzo, 18 juni was mijn laatste menstruatie en helemaal niks aan de hand en opeens nu al een week niks geen menstruatie. Ik had vorige week vrijdag weer moeten beginnen met nieuwe strip, maar nog maar niet gedaan.

Nu vanmorgen weer getest, negatief. Moet half twaalf naar de huisarts, neem urine mee en we zien het daar wel.

Was niet bezig om zwanger te worden, maar nu je er zo mee bezig bent, was het wel jammer om negatief te zien, al heb ik zowiezo altijd lage hormoonspiegel. Heb veeel honger kan bijna drie keer zoveel eten als normaal en na een uur heb ik weer honger.
    heel raar.

Succes kreeftje!!! wel spannend, wel irri dat het zo'n vaag streepje was!

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik ben pas na 96 dagen ongesteld geworden na het stoppen van de pil, maar ik zou het wel even melden bij je huisarts.

18. Niet meer actief

Je hebt idd meer duidelijkheid, maar toch zal er een spannende tijd aanbreken. Ben toch benieuwd wat er nu gaat uitkomen.

19. Fafnir

Fafnir Lid

26 jul 2006
    50
    0
    0
    kreeftje hoe is het bij jou?

bij mij geen verandering, en bijna precies zelfde verhaal als dat van jou!
    ook bij HA geweest, hij heeft nog geen test gedaan, moet wachten tot volgende geplande menstruatie......

erg dit he?

20. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Mijn vriend en ik zijn net terug van vakantie En ik heb nog steeds geen last van rode duivels.
    Mocht het binnen 3wkn nog niet zo zijn dan moet ik weer naar de HA.

gr

Deel Deze Pagina