klinkt bekend ben 6 juni gestopt met de pil en zit nog te wachten op mijn eerste ongi ben aan het ontpillen las ik hier maar er zijn nog geen symptonen van mijn ongi dus....
ja het is inderdaad erg raar allemaal en ik voel ook egt helemaal geen tekens van de rode duivels.....nog 2 weken afwachten en anders weer naar de HA...wat grappig dat jullie ook ongeveer hetzelfde hebben dat praat inderdaad wel erg fijn.
Hoi, Ook ik zit nog steeds te wachten op kij 1e ongi. Ben eind mei gestopt.... Ik heb mezelf voorgenomen om minstens een half jaar te wachten, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geweest dan ga ik naar de dokter. Weet iemand of het nog uitmaakt hoe lang je de pil hebt geslikt? Dus hoe langer je de pil hebt geslikt, hoe langer je moet ontpillen? Gr Lizzz
ik hoorde van een vriendin van mij dat voor elke jaar dat je aan de pil bent geweest een maand wachten staat!!! dat hoop ik dus niet he, ben nl 9 jaar aan de pil geweest. wat kan de huisarts er eigenlijk aan doen dan je moet toch gewoon wachten?? weet iemand wat een cb test (of zo iets is) koop ze nl gewwon van het etos merk zit hier verschil in??? groetjes
@kelly26 Hoi hoi, Cb is de afkorting voor clearbleu .....en wat betereft de etos testen ik heb er ook diverse van gebruikt en deze zijn volgens mij net zo betrouwbaar hoor...
Ik heb zowat 10jaar de pil geslikt (micro 30) (moest omdat ik anders ongi bleef ) en ben door de pil heen zwanger geworden. Dus het zou best kunnen dat je zwanger bent hoor..
@Batchie Ja ik moet nu ook weer over 1,5 naar de HA om weer een controle uit te voeren....ik heb nog geen kenmerken van mijn rode duivels en ook voel ik me niet zwanger maar goed ook dat hoeft natuurlijk niet altijd........hoe kwam jij er verder achter dan had jijw el last van kenmerken????
ben nu 57 dagen overtijd heb inmiddels 2 testen gedaan met een tussen tijd van twee weken heb drie weken geleden de huisarts gebeld voor advies maar hij zegt kan wel een jaar duren voordat je eerste ongie weer komt, is het verstandig om toch erheen te gaan want als ik deze verhalen zo lees wordt ik toch wel een beetje nerveus ga vrijdag op vakantie nl heeft er iemand advies voor me?
ps ben niet overtijd eigenlijk maar zit te wachten op mijn eeste ongie sinds ik gestopt ben met de pil dat is al 57 dagen
Ik was helemaal niet van plan te stoppen met de pil, maar de ongesteldheid bleef uit, daarom slik ik hem nu niet.
@Fafnir Dat heb ik ook ik slik de pil nu ook niet omdat mijn menstruatie weg blijft....ik wil eerst wel goede zekerheid voordat ik weer begin.
Beste kelly 26 Ik ben afgelopen vrtijdag naar de ha geweest omdat ik toen al 85 dagen zat te wachten op mijn 1e ongie na de pil. Hij heeft me verteld dat het idd wel een jaar kan duren voordat de pil uit je lijf is en je lijf zelf opnieuw is opgestart. Wel kon hij me vertellen dat de steken en de krampjes die ik heb een symptoom zijn dat mijn lijf wel weer bezig is alles zelf te gaan doen. Ik heb het advies gekregen om af en toe een test te doen (want het kan altijd) maar om me nog maar even niet druk te maken. Heb wel een verwijsbrief mee gekregen voor een echo om na te laten kijken of mijn eierstokken niet verstopt zitten, omdat ik een jaar geleden een operatie heb gehad in dat gebied. Liefs Petra
Hoi Staart, Ik ben een week later gestopt dan jij en ook ik zit nog steeds op mijn eerste ongi te wachten (kan niet zwanger zijn want we gebruiken condoom). Ik weet dus wat je voelt...Bij ieder pijntje of steekje in mijn onderbuik denk ik "zou het nu dan....." Ik word echt een beetje gek van dat wachten. Maar goed, als het nog een jaar kan duren dan zullen we misschien nog heel wat geduld moeten opbrengen. Ik heb sinds een paar dagen wel zere tepels. Dit heb ik nooi eerder gehad, wel zere borsten maar dat voelde anders. Ik hoop maar dat dit een voorbode is. Ik ben in ieder geval blij dat mijn lichaam enigsinds een reactie geeft. [/quote]
Nou ik ben dus afgelopen maandag ongesteld geworden na een lange cyclus Kwam eerst bruinig slijm en een dag later gevolgd door bloed....Moet wel zeggen dat ik lang zo erg niet ongesteld ben en eiegnlijk weing tot geen last heb van pijntjes dat vindt ik wel vreemd
hallo, mag ik er ook nog bij? Ben gestopt met de pil eind juni femodene en heb op 4juli nod gehad en nu nog steeds niet te bemerken. Heb 2nega testen achter de rug en maandag bij ha bloedafname gedaan, niet zwanger!! de ha zei gewoon blijven klussen en afwachten, maar het is juist da laaste dat om zot te worden is!!! ergens begrijp ik niet goed of het dan nog wel nut heeft dat we verder klussen??? Annabel
aaaaaaaah jammer kreeftje, maar ook fijn dat je weet waar je aan toe bent. ik ben nog niet ongi.... en zou blij zijn met wat zekerheid inmiddels.. nouja, heb aanstaande zondag mijn tweede nod