hoi hoi, ben er weer van vakantie, weet iemand van jullie hoe het dan zit met je eisprong heb nl het idee dat ik die in de vak gehad heb, had last van dikke kleverige afscheiding wat doorzichtig was en pijn in mijn borsten groet kelly
@Fafnir Ja maar ben inderdaad blij met de zekerheid nu Voor jou ook nog afwachetn dus nou bij mij duurde het ook erg lang heb er wel dik 50 a 60 dagen op gewacht en wel 4 testen gedaan ...dus het zegt allemaal niets fafnir wel spannend allemaal....
@Annabel Tuurlijk mag je erbij!!!! Nou meid ik heb ook dik 50 a 60 dagen op mijn menstruatie moeten wachten en heb er ook aardig wat testen tegen aan gegooit ...nu ben ik net ongesteld geweest deze week en ik hoop dat mijn cyclus nu ook wat op gang gaat komen het kan allemaal erg lang duren voor het lichaam weer wat op regel is En wat het klussen betreft het kan natuurlijk zo ineens raak zijn maar ik denk dat je meer zekerheid zult krijgen na je menstruatie weer..al kan dat erg lang duren @kelly26 Welkom terug....leuke vakantie gehad?? Tsja een eisprong?? ik vraag me dit ook wel vaak af...nu vooral omdat de cyclus van mij aardig in de war is. ik lees ook vaak inderdaad dat er dan wat afscheiding/slijm bij vrij komt en sommige voelen het dan ook echt gebeuren....het kan heel goed zijn dat jij hem dus in de vakabtie hebt gehad... SPANNENDDDDDDD
hey fafnier dat is nog niet helemaal zeker denk ik, ik heb eergisteren ook wat licht roze afscheiding gehad maar bij de volgende toilet bezoek was er niks meer, dus vraag me niet wat het betekent maar volgens mij toch geen duivels want die zijn er nog niet hoor bij mij!!! Annabel
ja enorm gek é!! om crazy te worden nu zit ik op 40 dagen dus 13dagen overtijd en nog niks te bemerken en zeker niet het gevoel dat ze aan het komen zijn ben doodmoe en heb nergens zin in. k wil gewoon dat er zekerheid komt maja blijven wachten.... Annabel pendel sonja --- nu zwanger van jongen, positief testen 14/08 pendel angel --- zwanger oktober, jongen pendel terese --- ????
Heb de banner maar aangepast, want volgens mij heb ik wel een eisprong gehad... Dan sta ik nu weer op twee dagen. Moet maar weer es testen dan, gek want ik was ervan overtuigd ongesteld te gaan worden.
he kreeftje, mijn vakantie was leuk, en wat die eisprong betreft we hebben toch voor de zekerheid maar twee dagen achter elkaar geklust omdat ik ook pijn onderin mijn buik had (links) ,en vanaf vandaag is het net of ik een knoop in mijn maag heb alles wat ik eet smaakt niet of krijg er een heel wazig gevoel van in mijn buik, sta ook niet echt stabiel op mijn benen, beetje zee benen lijkt het wel heb geen idee wat het betekent. als het volgende week ook nog zo is ga ik een test halen. xx
Ja SPANNENDDD...en wachten duurt altijd ook zo lang Ik dacht ook dat het bij mij raak was maar bij mij zijn de gekomen....ben benieuwd Kelly @ Fafnir Wat jammer meid maar ook wel weer een zekerheid, ik heb het ook net gehad en ik was ook wel weer blij want dat wachten vondt ik maar niks WEl grapig trouwens het begon bij mij ook met wat slijm en toen had ik ook een dag niks meer en ja hoor de volgende dag kwamen de mij bezoeken......
he hallo heb inmiddels testen gekocht en ga morgen vroeg testen hoop op een goede uitslag maar alle kwaaltjes zijn weg alleen nog steken in mijn borst en onder buik, we zullen zien xx
he hallo, heb een test gedaan en was negatief had het al wel verwacht aangezien ik nog aan het ontpillen ben, klinkt raar maar wil nu dat de duivels snel komen dan kunnen we tenminste verder, ben niet zo goed in wachten. mijn lichaam doet wel rare dingen met me maar ja daar wennen we wel aan xxx
oei jammer kelly maar ik had dat ook toen ik overtijd was maar kijk nu toch nog zwanger na eerst een reeks nega testen dus zolang de duivels er niet zijn is er hoop!!!!! [/url]
he hallo, ik hang de vlag uit, de duivels zijn eindelijk gekomen vanmorgen na 74 lange dagen wachten, kunnen we eindelijk verder en mijn banner een keer aanpassen. sorry maar ben nu erg blij moest dit even kwijt jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxx
volgens mij klopt mijn banner nog niet helemaal maar dat maakt vandaag even niks uit want we kunnen gericht gaan klussen nu xxx
ja meid ik dacht het zelfde!!! ook erg lang overtijd geweest dan ben je toch wel blij dat die duivelktjes komen