@Kelly Nou ben dus net ongesteld geweest...en nu zal ik vol goede moed mijn cyclus afwachten (ik hoop dat het nu wat op gang gaat komen). Vandaag heb ik erg veel buikpijn menstruatie pijn en lage rugpijn wat dat nou weer mag zijn.....I DONT KNOW
ik heb er ook ff een banner bij gezet, weet alleen niet of hij klopt Aangezien ik mijn laatste cyclus had van wel dik 60 dagen!! nou ja we wachten maar af... @kelly Van hoeveel dagen (cyclus) ben jij uitgegaan tot je volgende menstruatie??
zo, ik kom hier ook maar even bij.... na de bevalling ben ik 2 keer normaal ongesteld geweest.... omdat ik gewoon weer ziek was van de periode ben ik weer aan de pil gegaan.....(micro30) sinds ik nu aan de pil ben, ben ik dus niet meer ongesteld geweest.... ik slik nu nog wel gewoon, maar als ik de volgende keer weer niet ongesteld word, ga ik denk ik toch maar naar de HA.....
@Djara Lijkt me inderdaad verstandig lang de HA te gaan. Ik heb ook gehad dat ik tijdens mijn pilgebruik niet ongetseld werd heb er dik 60 dagen (kan langer zijn) op moeten wachten Ben vorige week weer eens ongesteld geworden maar het was niet veel dus optimaal was het bij mij ook niet. Naar een HA gaan kan nooit kwaad.