Beetje vreemd? Beetje onlogisch voor mij?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Muis007, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Hoi meiden/vrouwen,

Misschien dat jullie jullie ervaringen willen delen met mij?

Ik vraag mij het volgende af. Hoe kan het zijn dat als ik op 3 juni op maandag (3 dagen te vroeg met de pil trouwens) begint te bloeden wat uiteindelijk zal eindigen in een miskraam (zaterdag: 2 vruchtjes in w.c.), vervolgens wat langer bloed dan normaal. En geen centje pijn heb gehad, dat ik daarna na 2,5 week fikse baarmoederpijn krijgt die een dag of 8 aanhoud.

Na 2,5 week fikse baarmoederpijn, net weeën. Terwijl dat is toch onlogisch, want dat moet toch tijdens die miskraam zo zijn?

Moest volgens de (vervangende) huisarts maar denken aan verlate pijn???
    Kan dat wel dan?
    En moet volgende week toch voor de zekerheid een zwangerschapstest doen.

Iemand ervaring hiermee?

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Hoi Muis,
    Als ik het goed begrijp heb je een miskraam gehad terwijl je aan de pil bent.
    En twee weken daarna heb je weer weeën en pijn gehad en is dat volgens je huisarts 'verlate' pijn? (?) nog van de miskraam.

Heb je geen echo gehad om te kijken of er geen rest weefsel in je baarmoeder is achter gebleven of om een bbz uit te sluiten?

Heb je nog positief getest?

3. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Hoi Kari,

Ja! klopt, ik heb weer een miskraam maar dit keer van een tweeling gehad terwijl ik inderdaad aan de pil was.
    Mijn eigen huisarts zei dat ik zelf vast wel een fout had gemaakt en er was vergeten te slikken?
    Echt niet... maar goed.
    Nu weer door de pil heen.

Ja 2,5 week erna dus pijn in mijn baarmoeder en zwangerschapssymptonen of hoe je het schrijven moet, en zij zei dat dit van die tweeling miskraam zou komen?

Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan, ze zei eierstokken prima, nee daar voelde ik ook geen centje pijn, maar het was en dat kwam ook uit het onderzoek de baarmoeder.

Als er een stuk of stukjes was achter gebleven zei ze dan moest ik koorts hebben, oja en ook vieze stinkende afscheiding.
    Nou, en dat heb ik dus niet. En nog steeds niet.

Nee heb geen echo gehad.
    Dat was het gewoon.

Maar mijn vraag is hoe kan het na 2,5 week dat ik dan alsnog die pijnen en symptomen krijg?
    Weet jij dat?

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ben natuurlijk geen huisarts :D maar dacht altijd dat wanneer de miskraam de baarmoeder verlaten had, het gedaan was met de kramp.
    Maar aan de andere kant als je niet meer vloeit lijkt het me ook niet dat er nog rest weefsel aanwezig is.

Maar even goed in de gaten houden en als je geen plannen hebt om zwanger te worden een andere pil vragen.

5. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Ja raar he Kari? Dát had ik nu ook gelezen en de laatste keren dat ik er één had was het ook gelijk gedaan.
    Nee er is geen rest weefsel aanwezig.

Maar wat kan dan die heftige pijn in mijn baarmoeder zijn geweest 8 dagen lang? Geen bloeding nee niets?

Vind het gewoon erg vreemd en onlogisch?

Wat betreft een andere pil, nee ik hoef geen pil meer.
    Had trouwens een lichte veeg roze 5 dagen nadat ik dacht dat ik mijn eisprong had gevoeld.

Daarom vraag ik me ook af kan ik niet alweer zwanger zijn?
    Testen werken niet echt bij mij hcg hormoon, maar dan zal de menstruatie moeten uitblijven volgende week?

6. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Update: ik heb een bloedtest aangevraagd die ga ik dalijk doen en even vragen wanneer de uitslag er is.

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    kan zijn dat er nog iets in je baarmoeder zit aan restjes,
    ik heb dit nog wel is met mij eisprong dat het vocht er niet uit kan en dit doet ook mega veel pijn, en dit is weg te puffen.

hopelijk voor jouw snel een uitslag

Deel Deze Pagina