naturelchips met mosterd broodje hagelslag met jam krentenbol met boterhamworst dit ik ik niet zelf hoor ik hou niet van de smaken door elkaar hartig hoort bij hartig en zoet bij zoet
Draadjesvlees met blanke vla Patatjes dopen in de milkshake Boterham met hagelslag en kaas Boterham met hagelslag en smeerworst
hihihh van welke ? of van allemaal ? Ik eet ook altijd een witte boterham met ontbijkspek ( gebakken ) en dan met suiker er over heen, dit vind ik bv ook lekker op een pannenkoek.. En ow ja, rijst met curry gemend .. Yummie
Serieus, alles wat hier langskomt lijkten met echt gore combi's Euhhhwww...bah. Ik eet dus niets geks blijkbaar? ik ben volgens mij etens-preuts ofzo, mix op mijn bord ook niets. Stampen en alles mengen is niet aan mij besteed, alles ligt gewoon netjes naast elkaar op mijn bord. Oh wat erg! Ik ken er wel 1 van mijn man: ham met suiker heb het nooit geprobeerd, heb ik geen behoefte aan. Overigens lust ik bijna alles, behalve zuurkool. Maar dingen mixen? neuhhh..
ik vind een broodje met een dun laagje pindakaas en dan hagelslag erop erg lekker. mijn man heeft een iets vreemdere combi namelijk pindakaas met vruchtenhagel.
Ik ben ook een nette eter Mijn boterham is ook altijd helemaal netjes belegd en ik vouw hem ook nooit dubbel, maar snijd hem netjes door en leg hem op de andere...en kroepoek mag bij mij nooit breken......hoezo een beetje vreemd
Patat met Maggi hmmmm, frinkandel met appelmoes, boterham met pindakaas en hagelslag... is toch niet vreemd?
Ik heb volgens mij geen gekke eetdingen geloof ik. Vroeger at ik graag een koude pannenkoek van 1 dag oud uit de koelkast met boter en witte suiker. En een boterham met pindakaas en kaas.