Misschien een stomme vraag maar is er iemand die de Hemnes bedbank van ikea heeft staan en wilt nameten wat de hoogte is van grond tm matras(sen). Onze boxspring gaat niet op klossen maar wij overwegen een Hemnes bedbank aan te schaffen en ik hoop stiekem dat deze qua hoogte in de buurt komt en of op bierkratten gezet kan worden. Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het ook graag .
Mijn dochter heeft dit bed, weet zo de hoogte niet precies de hoogte, maar dat is niet hoog genoeg, weet het vrij zeker. Onze boxspring komt ook ong 10 cm tekort en ik leg er gewoon een extra matras op. Hier ook geen klossen onder het bed, bij de vorige zwangerschap ging dat niet goed.. Snap alleen het aanschaffen van het bed niet zo? Wilde je dat toch al kopen voor jezelf of zoon? Misschien is een extra matras ook iets voor jou?
Dat is niet hoog genoeg voor de kraamzorg. Dat bed op bierkratten zetten lijkt me ook niet stabiel. Denk dat de kratten het gaan begeven. Tis een zwaar bed. Houdt er ook rekening mee dat de persoon aan de muurzijde er niet makkelijk uit kan omdat die aan 4 kanten dus "dicht" zit. Ik vind het echt een kinder/tiener bed.
Wil je die Hemnes bedbank doen ipv van jullie boxspring en dus uitgeschoven als 2 persoons bed gebruiken? Dat is leuk voor een keer logeren maar zou ik niet als vast doen. Als je het alleen wil gebruiken voor de bevalling als 1 persoons bed, dat gaat niet, want het voeteneinde moet open zijn, anders kan de verloskundige er niet bij Hoog genoeg is het ook niet en op bierkratten zou ik niet doen, zo stevig is het bed niet vermoed ik.
Met ons matras op bedbank hemnes zou het vd kraamzorg mogen qua hoogte Mar niet mbt randen.... vk en kraam kunnen niet aan zijkanten bij je Wij hadden een extra matras op ons bed en dat vond de kraamverzorgster goed.... en van onze vorige kraamverzorgster hoefde dat niet