Wat is innestelingsbloed?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by anna123, Jun 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Hi meiden!

Ik zit nu op dag 20 van een cyclus van 28/29 dagen.
    Nu lees ik vaak dat meiden innestelingsbloed hebben, maar is dat echt bloed of in elk geval echt roze/rood ? Of kun je het het ook aan je afscheiding zien? Snap het niet zo goed!
    Ik had vandaag een tampon in vanmiddag want had witte broek aan en op de een of andere manier ben ik altijd bang dat opeens de duivels langskomen dan!Maar goed, deed m net dus weer uit maar nu zag ik dat er een andere kleur afscheiding aanzat als anders..normaal is het gewoon wit (achtig) Maar nu was het eigenlijk een beetje een viezige kleur..:)(sorry..) Meer zoals een dag voor je nod ofzo..Niet bruin ofzo maar gewoon anders en niet wit..beetje bruinige gloed..Nou ja weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven eigenlijk!Maar zou dat ook van een innesteling kunnen zijn?
    Alvast bedankt voor jullie reacties!
    x

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Meestal is dat volgens mij een beetje bruinig van kleur. Zou in jouw geval dus zomaar om innestelingsbloed kunnen gaan!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Bedankt voor je reactie!
    Tja ik weet het ook niet...heb al veel gezocht hier op het forum uiteraard maar iedereen heeft het echt over bloed en roze enzo.. ik heb dus geen bloed alleen een andere kleur afscheiding..
    Hoop dat er nog meer meiden reageren!
    x

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb ook weleens zulke afscheiding gehad, zegt niets over dat je zwanger bent of niet.

een innestelingsbloeding kun je hebben maar meestal niet. het kan roze of rood zijn. het mag niet langer dan 1 dag duren. omdat het veroorzaakt wordt door een innestelend eitje (en dus vers bloed is) lijkt het me dat het niet bruin kan zijn.(maar ben niet zeker)
    dus veel wijzer wordt je er niet van, even afwachten nog!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Het kan zowel helder als bruin bloed zijn. Helder is vers en bruin bloed is vaak nog wat oud innestelingsbloed en daardoor kun je inderdaad zo vies bruinig papje krijgen. De vk op deze site vertelde me dat het zelfs wel 3 dagen kon duren. Overigens ben ik nu voor de 7e keer zwanger en heb pas 1 keer innestelingsbloed gehad. Het komt vaker niet dan wel voor.

6. rinnie

rinnie Bekend lid

Apr 11, 2008
    660
    0
    0
    Ik heb vanmorgen en vanmiddag bij het naar het toilet gaan roze afscheiding gehad. Ik zit nu op dag 20 met 100mg Clomid en had een prachtig ei op dag 16 van 23mm. Ik moet a.s. vrijdag bloed laten prikken om te kijken of mijn ei goed is gesprongen.

Ik hoop dat het bij mij ook een innestelingsbloeding is geweest! 25 juni mag ik testen.

Share This Page