hallo ik heb 1 maand ( voor het eerst) aan de pil. en ik heb de laatste week met mijn vriend sex gehad zonder condoom. en hij is in me gekomen een paar x ik was gister mislijk en ik ben nu al 2 dagen in mijn stopweek en ben nog niet ongesteld ben ik zwanger? en moeten wij ons druk maken of niet groetjes mij
Ik pas 4-5 dagen na de laatste pil. Daarnaast heb ik rond die periode ook altijd wat last van mijn borsten, lage rug en een beetje opgeblazen buik. Niet ernstig hoor maar je voelt het wel. Volgens mij moet je het gewoon nog eventjes 2-3 daagjes afwachten. Oh ja, ik was 2 weken aan de pil toen ik het voor het eerst deed. Toen ik mijn laatste pil slikte en niet binnen 2 dagen ongesteld werd was ik ook bang om zwanger te zijn. Maar het is dus heel normaal dat het een paar dagen duurt! -x- Kweenie
ooh supper bedankt ooh wat was ik bang he dus jij heb ut ook na 2 weke nzonder gedaan?! oh bedankt voor jullie reacties
Ehm.................nou eh.... ja dus. HEEL STOM natuurlijk. Maar gelukkig niets aan over gehouden!! Enne gefeliciteerd met je ongi he Ging ik al wel vanuit. -x- Kweenie