af en toe gevoelige eierstokken na menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by Delta, Aug 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

topic titel zegt t al...
    wie heeft dit ook?
    ik heb t nu soms.. heel af en toe maar, maar voel t dus wel...
    afgelopen woensdag ongi geworden, begon met bruin, toen wat rood, donderdag bruin met wat rood, maar super weinig, dit hield aan tot zaterdag, zaterdagavond was t helemaal weg, daarna niks meer gehad..

en nu voelt t dus allemaal wat gevoelig... maar niet pijnlijk..
    wie kent t?

2. Delta

Delta Niet meer actief

helemaal niemand?!

3. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Nou, herkennen weet ik niet, maar ik zeg net tegen mijn vriend dat ik de laatste weken buikpijn heb. Dat zijn niet mijn darmen, althans het voelt als menstruatiepijn. Ook na mijn menstruatie...weet niet goed wat ik ermee moet.
    Hoe weet jij dat het je eierstokken zijn? Doet het pijn aan de zijkant?

4. Delta

Delta Niet meer actief

oke ! uhm ja ik voel t soms echt aan de zeikanten ! waar heb jij pijn dan? baarmoeder of ?

5. wuppie86

wuppie86 Actief lid

Aug 29, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi evaa

ik heb precies hetzelfde.
    na de cyclus gerommel onder in mijn buik. meestal aan de linker kant. niet vreselijk pijnlijk, gewoon vervelend.
    wij zijn ook bezig met de eerste, ik word er echt super onzeker van!!
    hopelijk zijn wij gewoon normaal.... het hoort er vast bij.

ik heb ook het gevoel dat, nu je er serieus mee bezig gaat, je overal op aan het letten bent.

ik voel nl de klachten in mijn buik, maar als ik ongesteld moet worden voel en denk ik ook steeds van alles. zo van... zou het zo zijn???

succes ermee

6. Delta

Delta Niet meer actief

klopt !

nou ik heb net nog even roze/rood bloed gehad bij het plassen ! en toch maar inlegkruisje ingedaan.. gister helemaal niks gezin qua bloed of wat dan ook.. maar ja !

7. wuppie86

wuppie86 Actief lid

Aug 29, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL

Misschien innestelingsbloed??
    Ik zag dat je op dag 8 zit? Dat is wel vroeg hè!
    Ik heb al een week een vaag positieve ovutest. Ik kreeg ze van mijn zus en wilde wel eens weten wat er met mijn lichaam gebeurt! Maar hier begrijp ik ook al niks van.
    Gerommel in mijn buik blijft ook aanhouden! Ik wil mezelf niet voor de gek houden maar toch gebeurt het! Ik denk ineens overal over na!! Vanmiddag al ineens vreselijk duizelig en overgeven...
    We wachten gewoon af!!!

Succes hè!

8. Delta

Delta Niet meer actief

ohw nee dat is alweer een nieuwe cyclus hoor ! haha was afgelopen woensdag ongesteld !!
    wanneer kan jij testen? en wanneer heb je ei gehad?

9. wuppie86

wuppie86 Actief lid

Aug 29, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL

Volgens de cyclus calculator had ik ongeveer de 22 eisprong gehad moeten hebben. Daar kwam ik alleen wat laat achter. Ben 2 dagen later begonnen met ovutesten. Die werden dus steeds lichtroze en vandaag een donkere streep. Maar ik moet volgende week al ong. Worden dus dat lijkt me wel wat sterk! Ik ga voor de zekerheid gewoon verder klussen! ;) geen straf natuurlijk.

10. vickske

vickske Actief lid

Aug 18, 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    hey dames,
    ik ken dat gevoel ook. Af en toe steken aan mijn eierstokken, zeker aan de rechter kant. Ik denk dan steeds dat ik mijn eisprong heb, maar dat is nog veel te vroeg. De testen geven nog steeds negatief resultaat. Ben altijd heel regelmatig geweest, maar na MK in mei ligt mijn lichaam helemaal overhoop. Weet niet wat te doen.

11. wuppie86

wuppie86 Actief lid

Aug 29, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang ben je al bezig?
    Ik ben ooit eens bij de gyn geweest omdat ik vaak klachten van mijn onderbuik had. Ze hebben er toen naar gekeken en toen bleek dat 1 eierstok wat nauw was. Dat schijn je goed te kunnen voelen. Je lichaam heeft dan wat meer moeite met de eisprong.
    Ik hoop nog altijd dat de gyn gelijk heeft gehad en ik dus gewoon vruchtbaar ben!
    Hopelijk is het bij jou ook zoiets simpels!! :)

Hoe lang proberen jullie al een kindje te krijgen?

12. vickske

vickske Actief lid

Aug 18, 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    hey Wuppie
    Ik ben vorig jaar in november met de pil gestopt. Ik heb al een zoontje van 4j en van hem was ik nog dezelfde maand zwanger toen ik gestopt was met de pil. Ik voel soms zo veel sympt en dan denk ik echt dat zwanger ben, maar dan telkens die teleurstelling. Dit weekend normaal mij ei, dus we zullen het hopelijk zien aan de testen en dan 14dgn geduld hebben, niet mijn sterkste kant.

13. wuppie86

wuppie86 Actief lid

Aug 29, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je! Ik heb nu ook het gevoel dat het raak is maar ben zoo bang dat ik mezelf voor de gek hou!

We gaan (geduldig) afwachten!!! :)

14. vickske

vickske Actief lid

Aug 18, 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    Hey Wuppie,

Weet je nu al ongeveer waar je met je cyclus zit. Kan je al zw test doen. Hou me op de hoogte
    groetjes Vicky

15. wuppie86

wuppie86 Actief lid

Aug 29, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou.. Ik heb een paar ovutesten gekregen en dus eens getest. En ik had 2 strepen op dag 18. Terwijl ik een cyclus van 24 dgn heb ongeveer. Ik moet 6 sept ong. Worden. Ik maak me nu wel heel veel zorgen omdat ik bang ben dat een eitje dus niet zal kunnen nestelen bij mij... :,-(
    Ik wilde er lekker ontspannen mee omgaan maar ik merk echt dat nu de kinderwens is uitgesproken hier, wij er toch veel te veel mee bezig zijn! Daar baal ik van omdat ik het echt niet kan tegenhouden.
    We hebben nu afgesproken dat ik vanaf 10 sept. Evt ga testen..
    Hou je mij ook op de hoogte??

16. vickske

vickske Actief lid

Aug 18, 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    hey Wuppie,

al nieuws?

Share This Page