Serieus, al meer als een jaar zijn we bezig, maar al meer als 100 dagen heb ik al geen menstruatie gehad! De arts wil over 2 weken bloedprikken voor de 3e keer maar ik weet dat ik dan niet zwanger zal zijn. Doch.... Heb ik vandaag het perfecte slijm en de perfecte opening! Laten wij vannacht en vandaag nou 2 jaar getrouwd zijn! Vannacht flink 'gefeest' en dat zullen we over een paar uurtjes ook zeker wel doen! Wie duimt er mee voor een goed ei gezien ik PCOS heb?
Ik duim voor je mee! Alleen.. als je al weet dat je pco hebt, is het geen tijd voor een verwijzing naar de gyn en wat clomid zodat je cyclus "normaler" wordt?
Ik duim mee voor jullie, Ik weet precies wat het is, wij zijn ook al 1 jaar bezig, nog geen 1 keer menstruatie gehad, alleen 1 x door primolut, maar die vind ik niet meetellen. Succes!
Oh My Sweet God!!! Wat een lieve reacties!!!!! Dank jullie wel allemaal!!!! Duphaston en Primolut heb ik al eens gehad, mijn arts vindt het kennelijk nog geen tijd om mij door te sturen... Maar de hoop geef ik nooit op!!! Dank jullie wel dames!!!