Beetje vreemde maand en nod

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bvdr, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bvdr

bvdr Lid

29 dec 2008
    28
    0
    0
    Hallo

Gisteren was mijn NOD, gebeurde de hele dag niks maar s'avonds rond 19u bij het afvegen na het plassen één veegje roze afscheiding.
    Ik dacht,... héé da's weer een precieze cyclus, mijn ongi komt er aan, maar...
    Het is bij die veeg gebleven, vandaag heel waterig/cremig beetje cremekleurige afscheiding, één inlegkruisje was ruim voldoende terwijl ik toch de hele dag heb gelopen en lopen sjouwen op het werk.
    Ik heb afgelopen week het idee gehad wat symptomen op te merken, maar nu voel ik helemaal niks meer, maar dus ook niet de standaard tekenen van aankomende ongi (bij mij steken linksonder in buik, hoofdpijn en rugpijn), heb alleen vanmorgen klein beetje steken gehad maar leek niet echt op dat wat ik normaal voel voor ongi.

Beetje raar verloop dus allemaal, iemand dit ook ooit gehad of een idee wat ik hiervan kan denken?
    Zal hieronder even het verloop van afgelopen maand even vermelden:

7/8/9 december roze slijm verlies
    10/11 december helderrood verlies (menstruatie denk ik hoewel erg kort)
    18 december helderrrood verlies met stolsels (1 dag maar)
    26/27/28 december waterig roze verlies
    3 januari 1 sliertje ca. 4 cm doorzichtig/wit (snotterig) slijm
    7 januari 1 veeg roze slijm
    8 januari waterig/cremig cremekleurige afscheiding

In 1 maand tijd dus zowat alle kleuren van de regenboog gehad,...

Groetjes bvdr

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    al een test geprobeerd?
    en hoe lang ben je van de pil af?
    en heb je een regelmatige cyclus sorry voor al die vragen maar zo krijg ik een beetje een beeld

3. gimena

gimena Niet meer actief

ik zie dat je 2 dagen overtijd ben op je balktje!?

4. bvdr

bvdr Lid

29 dec 2008
    28
    0
    0
    Hoi,

Nee heb nog niet getest, wil daar nog even mee wachten. ;)

Heb 7 nov. laatste pil geslikt na enkele dagen van nieuwe strip al gestopt, maar in oktober een aantal (!) vergeten door omstandigheden :(
    In september pas begonnen met de pil maar dus geen succes :oops:
    10 december ongesteld zou een 1e cyclus van 28 dagen betekenen, en 7 januari dus de 2e van 28 dagen.
    Voor ik 2,5 strip pil gebruikt heb, heb ik 4 jaar niks geslikt en had ik altijd een cyclus van 28 á 29 dagen.

Groetjes bvdr

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    uhm mss dan toch zwanger meid:D!want echt ontpillen lijkt het me niet wnat zo lang en regelmatig heb je hem niet geslikt.
    spannend hoor.

6. bvdr

bvdr Lid

29 dec 2008
    28
    0
    0
    Tja... ik weet het ook niet, dacht zelf wel aan ontpillen maar heb de pil maar zo kort gebruikt dus weet niet of dat het kan zijn.
    Heb onttrekkingsbloedinkje gehad na het stoppen en daarna "gewoon" na 28 dagen weer ongesteld en dacht nu weer 28 dagen maar er gebeurt dus ff niks meer na gisteren ?
    Gisteravond die roze veeg en vanmorgen een paar steekjes in mijn buik en klein beetje afscheiding.
    Nu hélemaal niets meer, zelfs geen afscheiding meer, ook met afvegen amper iets (had ik afgelopen dagen ook al niet)
    Kan me haast niet voorstellen dat ik zwanger ben, en door al die rare dagen afscheiding afgelopen maand kan ik ook niet opmerken wanneer ik dan een eisprong gehad zou kunnen hebben.
    Ik ga er voorlopig nog maar even van uit dat mijn ongi eerdaags toch wel doorkomt aangezien ik vorige cyclus 3 dagen roze slijm had voordat het bloed kwam.

Heb nu wel iets raars, wat ik nog nooit gevoeld heb... gemene steekjes af en toe in mijn vagina dus niet in mijn buik of liezen ofzo... wat dat dan weer is... pff moet niet gekker worden allemaal

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    mss toch maar testen dan heb je ws meer zekerheid.
    liefs

8. bvdr

bvdr Lid

29 dec 2008
    28
    0
    0
    Ik wil wachten met testen tot a.s. woensdag als er dan nog geen menstruatie is tenminste.
    Als de test dan negatief of positief is kan ik er ook meteen wel vanuit gaan dat de test klopt ;)

Voel me gek genoeg helemaal niet onzeker maar dat zal wellicht ook wel komen omdat we niet echt bewust bezig zijn/waren met zwanger worden.
    Vind het daarom ook wel een beetje raar dat ik afgelopen week (dacht) vanalles te voelen aan symptomen, hoewel o.a. een moeilijke stoelgang verzin je niet natuurlijk haha maarja dat kan altijd wel eens gebeuren toch?

Nouja, onzeker ben ik dus niet maar spannend is het wel... afwachten dus maar.

9. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
  10. bvdr

bvdr Lid

29 dec 2008
    28
    0
    0
    MM? Wat betekend dat?

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

medische mallemolen? milimeter? snap hem ook niet goed ;)

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Meid kan best zijn dat je lichaam je voor de gek houd, je zegt op 7 november gestopt te zijn met de pil.
    We zijn nu 2 maand verder, ik heb zelf 4 jaar aan de pil gezeten een jaar later nog last van ontpillen.
    Ik hoop dat het raak is voor je, maar probeer de mogelijheid, dat je lichaam je voor de gek houd, ook even ergens in je gedachtes te stoppen.

Sorry.

13. bvdr

bvdr Lid

29 dec 2008
    28
    0
    0
    @alecia

Ben me zeker bewust dat mijn lichaam me voor de gek kan houden hoor, ben vrij nuchter wat dat betreft.
    Had nu alleen wat vraagtekens bij mijn cyclus dus vandaar dat ik een berichtje plaatste.
    Mijn eerste/laatste zwangerschap is inmiddels 10 jr geleden en kan me alleen herinneren dat ik vrijwel nergens last van heb gehad, pas na een maand of 7 begonnen de kwaaltjes.
    Heb nu slechts 2,5 mnd de pil gebruikt, daarvoor 4 jaar niets geslikt.
    Ben niet gestopt met de pil om zwanger te worden, dus was er ook niet mee bezig qua ovulatie in de gaten houden e.d. maar ook niet veilig gevreeën...dus...
    Kan natuurlijk zijn dat ik nog aan het ontpillen ben maar zou je dat met 2,5 mnd gebruiken ook zo kunnen hebben?
    Heb dat vorige keer toen ik stopte (4 jr terug, na 5 jr geslikt te hebben) ook niet gehad, had direct weer een mooie cyclus van 28/29 dagen.

Maarja toen en nu.... kan natuurlijk verschil in zitten.

Ik wacht het nog even af, haal me ook niks in mijn hoofd hoor voordat ik iets zeker weet ;)

14. bvdr

bvdr Lid

29 dec 2008
    28
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Zojuist een testje gedaan,... dikke +
    Beetje onwerkelijk nog wowwww
    Helemaal niet verwacht, maar hartstikke blij mee natuurlijk :D

Groetjes bvdr

Deel Deze Pagina