Sinds 2 dagen is Sienna een beetje anders dan anders. Ze heeft ineens 4/5 poepluiers per dag. En net was de ontlasting wit-achtig van kleur...Weet iemand misschien of dat kwaad kan? Daarnaast huilt als ze moet eten (ik geef borstvoeding en 2 flesvoedingen per dag). Uiteindelijk krijg ik haar wel aan het eten, maar dat is best een gevecht soms. Normaal gesproken eet ze keurig om de 3 uur, maar nu lijkt het of ze minder honger heeft. Ze is ook verkouden en heeft hoestbuien (dit is nu een week lang) en ze heeft een snotneus. Ik ga sowieso morgen naar de huisarts, maar ben benieuwd of iemand een idee heeft wat er met haar is. En of het kwaad kan. Ze is trouwens bijna 3 maandjes.
Is ontlasting echt wit? Of zit er slijm in waardoor het wittig lijkt? Dat kan dan door de verkoudheid komen. Ook het mindere eten kan daar aan liggen. Als het echt helemaal witte ontlasting is, is het niet goed heb ik geleerd. Maar goed om even naar je HA te gaan voor de zekerheid. Beterschap voor je meisje.
Ik heb gehoord dat als de ontlasting de kleur van stopverf ( wit ) heeft dat je dan de arts moet raadplegen. Ik weet alleen niet hoe dat zit met borstvoeding, omdat de ontlasting dan vaak de kleur aanneemt van hetgeen de moeder heeft gegeten. Veel succes ermee! Liefs xxx, Debby