Hoi, kan iemand mij vertellen wanneer ik de voetenzak in de wandelwagen moet gaan gebruiken? Mijn zoon heeft een redressiehelm, en mag niet TE warm gekleed, maar vind het nu met alleen zijn spijkerbroekje in die gure wind toch echt wel fris worden als hij zo stil zit/ligt. Vandaar mijn vraag, ik hoop dat iemand het weet, ben zo bang dat hij het dan weer te warm krijgt..... Groetjes Rianne
Ik denk dat je het beste kunt doen wat je gevoel ingeeft. Persoonlijk denk ik dat het weertype van nu ook te fris is zonder voetenzak. Hou hem anders goed in de gaten tijdens het lopen of zorg dat hij de warmte ergens anders goed kwijt kan (handjes). Succes!
Kan de arts hierover niets zeggen? Je kan hem natuurlijk wel gewoon zonder jasje in de voetenzak doen. Ik heb zo een mummymodelletje, en daarin heeft Danischa het heel snel warm ook zonder jas. En ook in de winter... Zou het voor de zekerheid even na vragen aan de arts in kwestie meid
Hoi ik heb een tijde een helm bij luca gebruikt,maar voortijdig gestopt, wegens. Luca kon er niet tegen en later exzeem ervan, Ik was ook altijd zo bang met niet te warm. Misschien kun je een dekentje ofzo gebruiken? voetenzak lijkt me nu nog niet nodig hoor, is echt voor de winter groetjes
Als Sem zijn helm nog op had dan zou ik geen voetenzak doen, pas als het echt kouder wordt buiten Zorg dat hij een goed jasje aanheeft en eventueel onder zijn broekje lange sokjes met schoentjes. Je kan gauw merken dat ze het warm hebben, hun wangentjes gaan snel kleuren en zijn nekje voelt klammerig aan. Zorg dat ze veel drinken dan, zodat het lichaampje goed kan afkoelen! Als je winkel in en uit ga, zorg ervoor dat je het jasje open doet en of dicht. Ik heb mezelf altijd ingebeeld met een helm op en dan nog een jas aan, zou ik het warm hebben met dit weer? Ga op je eigen gevoel af, jij weet precies hoe je kindje is!
Jarissa ligt in de wandelwagen altijd in een Bunker van Lodger. Nu dus ook met een helmpje op. Groot voordeel vind ik dat je die heel gemakkelijk open en dicht kunt vouwen. En ook b.v. half open. Zo kun je hem meteen aanpassen als je kindje het te koud of juist te warm krijgt. En inderdaad goed het nekje voelen.
Het nadeel daarvan is ze zijn best aardig aan de prijs en heel vaak koop je de kinderwagen met zak erbij. Ikzelf had ook zo losse voetenzak idd van lodger en is zeker handig!
Ze zijn zeker niet goedkoop maar ik ben echt reuzeblij met mn Bunker. Ik gebruik hem overal: autostoel, kinderwagen, wandelwagen, als dekentje op de bank, noem maar op. En ik vind het zo fijn dat als het wat frisser is en je pakt je baby vanuit de warme auto in de kinderwagen dat ze dan heerlijk in de Bunker blijft. Heerlijk een warm nestje om haar heen. Ik heb nu nog wel een ongebruikt dekbedje van mn kinderwagen en een ongebruikte voetenzak van de wandelwagen, haha. Iemand belangstelling?