Beetje vreemde vraag voor moeders van jongetjesbabies! :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sas2008, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

hahahah, wat een topic!

Hier ook nooit opgemeten dus heb echt geen idee ;)

Mijn collega had laatst ook een genante vraag. Ze is mama van 2 jongens en bij de oudste zag ze regelmatig dat zijn piemeltje hard werd ('s ochtends en als het koud is enz). Bij de jongste zag ze het nooit. Dus heeft ze het braaf gevraagd aan het CB, of ze zich zorgen moet maken of het daar allemaal wel goed 'werkt' ;)... dus dat soort vragen zijn ze wel gewend bij het CB hoor, we zijn ook maar onzekere mama's allemaal.

2. fafje

fafje Niet meer actief

hihihi...ik heb ook niets gemeten!! maar toen ie net geboren was, vond ik deballetje wel groot :p...maar lekker boeienddddddddddd

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Eeehhh sorry maar waarom zou je jezelf in godsnaam zorgen maken of de piemel van je zoontje (van 1 maand oud!!) te klein of te groot is?! :)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En stel dat we allemaal zeggen: 'Jeeetje, ja enorm groot! 4 cm??? Potverdikke zeg!

Wat zou ts dan doen, een stuk eraf hakken?

5. fafje

fafje Niet meer actief

:d:d:d

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    heb je het onderzocht :p:p:p:D:D:D;)

7. LovelyDK

Hahahahahaha dat wou ik dus net zeggen... what if!

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    whahhaah. moest hier wel om lachen. blijkbaar functioneerde het bij papa ook ;) zal bij zoonlief dan ook wel goed komen:D:D:D:

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik weet nog dat de vrouw tijdens de 20weken echo zei, zooo die is flink geschapen! Maar verder heb ik er eigenlijk nooit bij stil gestaan haha..

@Mamavanluca, ik las je berichtje even snel, en toen was het net alsof het over de papa's van de jongetjes op je KDV ging... ik dacht WTF??? hahaha :p

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind best dat ts dit mag vragen. Als er namelijk iets in de ontwikkeling niet goed gaat (welk lichaamsdeel dit ook betreft) is het alleen maar goed dat je er op tijd bij bent. Beetje vreemd m er ineens spastisch over te doen omdat het over z'n piemeltje gaat.

Op het cb wordt je zoontje helemaal nagekeken, daar zou je het na kunnen vragen voor ee serieus antwoord.

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik heb me eerlijk weleens afgevraagd of hij een niet te grote heeft voor zijn leeftijd maar nooit in me opgekomen om te gaan meten :)

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik zou het echt niet weten maar ik vind het nog niet eens zo een rare vraag eingelijk. ik schat zo een 4 cm.

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Het klinkt idd ook heel suf, maar ik weet nog dat toen Nick twee maanden was we met zijn allen op vakantie waren en ik hem in bad deed met mijn zus en schoonzus. Toen zei ik: Oh hij heeft echt zo'n schattig klein piemeltje! Toen zij mijn schoonzus dat haar zoontje nooit zo klein was geweest voor haar gevoel en ik moet bekennen dat ik toch wel een paar keer het beeld gezien heb van mijn manneke onder de douche bij gym als ie een jaar of 14 is en dan gepest worden door zijn klasgenoten. :)

Dus ja, ik begrijp de zorgen wel. ;)

Gelukkig zei mijn vriendin later dat die van haar zoontje hetzelfde was als die van Nick. :D

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik vind dat de meeste mama's zich zouden moeten schamen voor zo een stomme antwoorden... als TS nu al de moed heeft om het te vragen, dat antwoord gewoon serieus of helemaal niet...
    mijn zoon is ondertussen 10, dus kan k daar niet meer mee spreken, maar herinner me wel dat ik zijn balzakje REUZACHTIG vond...

15. LovelyDK

Sorry hoor, maar reageer toch eens niet zo overtrokken! Het is een aparte vraag, daar kan je aparte antwoorden op verwachten!

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    van aparte mensen :p
    (nee, ik achtervolg je niet is toeval :p;))

maar goed, heb ook niet zitten meten omdat ik hier niks aparts vind, maar lijkt me wel logisch dat mannen die volwassen grootgeschapen zijn dit als kind ook al wel zo is... ik bedoel, zal wel in verhouding gaan groeien toch?!
    maar inderdaad, als je kan altijd CB ff vragen, die doen daar vast niet raar over!

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    aparte antwoorden ok, maar haar dadelijk beledigen of haar het gevoel geven dat ze totaal suf in haar hoofd is... sorry, dat vind ik te über...

18. happymama

happymama Niet meer actief

nou meid je mag t best vragen hoor . mensen die niet normaal reageren , niet lezen !!!!
    ik kan je helaas niet helpen want heb een dochter maar vraag t even op t cb

19. LovelyDK

Sorry maar waar lees je een belediging of een antwoord dat ze suf in dr hoofd is??

Babebabe foei ;)

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    kheb geen zin om ruzie te maken, heb jou ook niet direct bedoeld... vind het gewoon jammer...

Deel Deze Pagina