Beetje vreemde vraag voor moeders van jongetjesbabies! :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sas2008, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik verbaas me er wel over dat zoveel mensen hier denken dat je voor 4 cm een liniaal nodig hebt. Dat kun je zelf toch ook wel zien? Dus al die grappen over een liniaal bij z'n piemeltje houden, tsja... daar ga ik verder maar niet op in.

Ik vind het een heel logische vraag. Je zou haast denken dat hier een brugklas op het forum zit, zo giechelig als er over gedaan wordt. Net zoals iemand al zei: als je je zorgen maakt om wat dan ook van het lichaam van je kindje, dan wil je graag weten of het normaal is of niet. En dan hoeft er heus niet een stukje afgehakt te worden als het te lang is.

Hier zo'n 2 cm denk ik, vrij klein als ik het hier zo lees. Ach, groeit vast nog wel ;)

2. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Okee, ik ga vast ook maar in de stres schieten voor mijn kleinste zoals zommige het hier zo mooi kunnen zeggen.

3. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Goed, genoeg gestrest.
    Ik vind het geen rare vraag TS.
    Mijn jongste is nu 9 maand en zijn pimmetje is ongeveer een duimnagel lang. Dus zeg maar een cm.
    Groeit wel bij denk ik hoor.
    En anders als hij groot is moet hij maar leren dat het niet alleen om dat ding draait.

Wij meiden onder elkaar zeggen ook wel eens: Beter een kleine die stijgert, dan een grote die weigert.;):D

Liefs Janna

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    geweldig:D:D:D:D

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    :d :d :d

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Fantastisch deze discussie, terwijl TS ws allang haar biezen heeft gepakt.

Tot zover mijn constructieve bijdrage :p

7. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Kon je wel eens gelijk in hebben Daan78

8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.015
    6.756
    113
    zuid-holland zuid
    Nog even mijn anecdote over grote piemels:
    toen ons ventje net na de geboorte werd bekeken door de kraamverpleegster zij die meteen "tjonge wat heb jij een grote pipi!" Waarop ik, nog helemaal high van de bevalling, er meteen uitflapte: "Ja, dat heeft ie van zn vader!" :)

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    whahahaha die is goed :p looooool

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik vind dat je er best lacherig over mag doen als t maar op een respectvolle manier is. bedoel.. Zou TS er niet om kunnen lachen? Op een leuke manier...? vind t wel hilarisch.

maar als je dan ook maar op een nette manier antwoord kan geven want ze hoeft zich niet te schamen hoor...
    je vraagt je ook wel eens af of iets anders van t lijfje is zoals t hoort.
    Je hebt zelf al geen piemel dus btje lastig om je in te denken wat dat wordt van je zoontje(mijn gedachten:D)

Maar goed. t zal allemaal best wel goed komen.

TS.. hoop dat je er wat aan hebt gehad en er ook smakelijk om hebt kunnen lachen want sommigen hebben echt leuke dingen neer gezet:D (en degene die onrespectvol waren tja.. jammer dan hoor. zegt meer over hun dan over jou)

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij deze vraag denk ik meteen aan een vriend van ons. die heeft een zoontje en echt het is dat hij op een jongen lijkt want als je in zijn luier kijkt haha dan zie je enkel balletjes en een knopje :). hij maakte zich echt zorgen als vader en ik maar zeggen dat komt wel goed :). nog steeds maakt hij zich erg zorgen om zijn zoontje omdat zijn plasser zo klein is.

je hebt ze nu eenmaal in verschillende maten en heb mijn er eigenlijk nooit druk om gemaakt. mijn zoontje stond voor in de rij bij het uitdelen want is flink geschappen voor z'n klein ventje. dan heb je geen bezorgde papa maar een papa die zegt "tja dat heeft hij van mijn haha"

12. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Jeetje sommigen zijn weer flink op dreef hier.:S
    Vind het geen gekke vraag, en natuurlijk zet ze een aantal cm's neer anders kan je je er toch geen voorstelling van maken?
    Hier zal hij geen 4 cm zijn..de helft ofzo, ik werk in de kinderopvang en daar komen behoorlijk wat verschillende pipi's (las ik in een vorige post) ;) voorbij...er zit nu eenmaal veel variatie in...daar mag toch best naar gevraagd worden?Ik denk wel dat het best groot is, maar dat trekt vast en zeker wel weer recht.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik kan me wel voorstellen dat je er onzeker over bent, ik heb dat ook wel eens, maar dan vraag ik het gewoon aan mijn man. Hij heeft er immers wel ervaring mee ;)
    Ik geloof niet dat ik zoiets op internet zou zetten. Wie weet wordt het je "later" niet in dank afgenomen...

14. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Hahahaha! Had niet gedacht dat het zoveel los zou maken. Ik heb het topic ook niet voor niks 'beetje vreemde vraag' genoemd... :) Voel me niet beledigd hoor, vroeg het me gewoon af of het normaal was. Als hij enorm grote voeten/oren/handen had gehad had ik hier ook misschien een topic geplaatst om te vragen hoe zich dat bij andere kindjes heeft ontwikkeld.

En mn zoontje zal dit topic nooit lezen dus hij zal er niet mee zitten en welke man zit er nou mee dat iemand denkt dat zn pippi te groot is ;)

En neeee ik heb t niet opgemeten met een rolmaat :) hahaha en ook niet met een meetlint gewoon op t oog geschat.

Bedankt in ieder geval voor te delen van de info over de grootte van jullie zoontjes en ervaringen! Ik vroeg het me gewoon af, het is niet zo dat ik er wakker van lig uiteindelijk zal zn toekomstige vriendin ermee moeten 'dealen' :)

Dat sommige mensen het een belachelijke vraag vinden tja ik snap dan weer niet dat je op zo'n 'belachelijke' topic reageert maar goed......

Deel Deze Pagina