Goedenavond allemaal, wil niemand dit vertellen in me omgeving tot ik het zeker weet Ik moet de 4e me ongesteldheid krijgen de afgelopen 2 weken heb ik last van het volgende water met witte spul uit me tepels al weken kok neigingen hoofdpijn misselijkheid in de ochtend dagen achter elkaar kramp in buik steken in buik lage rugpijn heel eventjes was ook zo weer over emotioneel opgezette buik witte waterige afscheiding Vochtige schaamlippen: Witte afscheiding: duizelig huil buien emotioneel lage buik er is mijn gezegd dat me buik er anders uit ziet Vermoeidheid Donker gele afscheiding Last van ogen maagzuur Extra honger na het eten nog binnen 1 uur weer ontzettend honger Trek in ander voedsel dat ik 2 keer een ander recept heb gekookt tot slot een paar keer heb ik een trekkend hard en gevoelige gevoel aan de binnenkant van mijn navel gehad
nee 4 augustus moet ik me ongesteldheid krijgen 5 juli was me laatste en toen was ik het 5 dagen i.p.v 7
Dat zijn er nogal veel! Ik had totaal geen symptomen. Ja, volle borsten, maar mijn dochter wilde niet meer drinken. Ik dacht dus dat het daar van kwam.
Dat is nogal een lijst. Veel symptomen kunnen ook door een naderende menstruatie veroorzaakt worden, alleen door te testen zal je het zeker weten. Succes!
Niet toevallig net gestopt met de pil? Ik had zulke symptomen juist toen.. en toen ik zwanger raakte ongeveer maar 2 van je hele lijst. Hopen dat t raakt is voor je!!