HoiHoi Dames. Over 5 weken gaat me vriendin trouwen nu ben ik al steeds aan het kijken op internet voor een leuke feestjurk maar aangezien ik zwanger ben valt dat niet mee en ook nog voor een betaalbaar prijsje. Heeft iemand tips voor me? Groetjes
Esprit Online-Shop - ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen Als je op de eerste link klikt kom je op de positiemode jurkjes.
Ik heb bij de c&a een knalrood positiejurkje online besteld, krijg er heel veel reacties op.. Leuke sieraden erop, laarzen eronder...
De jurkjes bij Steps zijn ook leuk. Sommige hebben een wat hogere taille en past je buikje er misschien in? Succes!
Suits you well Staan hele leuke jurken bij en ook betaalbaar. Naar mijn ervaring verzenden ze ook heel snel en de verzendkosten zijn ook nog eens gratis.(en je mag tot 30 dagen op zicht houden)
Bekijk bijlage 188013 57,- asos.com & dan maternity.. Wel met creditcard betalen of paypal heb je binnen een weekje in huis. Ze hebben ook grote maten weet natuurlijk niet wat voor postuur je hebt!