hihihi zat even te kijken op een site.... kom ik dit tegen... Neeeeee bellen in de auto mag echt niet, heeeuuulll gevaarlijk.... en dit is wel ok?????????????????? hihihih Autolaptophouders
Zolang je 'm maar niet op schoot hebt of aan je oor, is het blijkbaar goed Voor een file is het wel fijn om de tijd mee te doden, filmpje kijken op je laptop bijvoorbeeld. Maar volgens mij is het uitgevonden voor heeele drukke zakenmannetjes die veel onderweg zijn.
ik vind het in de file alsnog gevaarlijk. als iedereen in de file lekker gaat laptoppen wordt het helemaal een zooi.... niemand let meer op...... gaat alles later rijden en duurt de file alleen maar langer.
Ik denk dat het meer bedoeld is voor even langs de weg (benzinepomp e.d.) wat opzoeken en tussendoor staat het "open" voor berichten e.d. als je ziet dat je wat belangrijks hebt kan je even langs de kant van de weg gaan staan.. (even wat opzoeken, qua adres of zoiets)
dat denk ik ook, maar dat kun je ook op je mobiel doen met internet, ik vind dit ook een redelijk kansloze uitvinding.
Dat ding is toch best bekend bij monteur en bv ANWB mensen? Volgens mij is het echt daarvoor bedoelt en niet voor mensen zoals wij die op het forum willen kijken
Ik heb zo'n ding in de auto, een gsm met internet heb ik niet en op de laptop staan alle gegevens die ik voor mijn werk nodig heb. Tijdens het rijden gebruik ik m niet, maar als ik van een klant af kom en naar de volgende moet check ik wel even alle gegevens en voer in wat ik zojuist gedaan heb. Ik vind het ideaal.
hoorde idd ook op radio dat dr nu autos zijn met draadloos internet. ach als je een chauffeur hebt is het wle handig natuurlijhk maar anders......
Geweldig. Als je een servicemonteur bent ofzo is het wel handig,maar natuurlijk niet onder het rijden.