Zaten we vanochtend op de terugweg van vakantie nog te ontbijten onder de besneeuwde toppen van Mont Blanc (winter)...
We hadden dit keer eens mazzel. Het heeft tijdens onze vakantie in Italië hier in Frankrijk de hele week geregend (terwijl wij daar mooi weer hadden), en nu we weer thuis zijn is het hier in Frankrijk juist weer heel mooi en zijn de verwachtingen voor de hele week goed... Dat gebeurt me niet vaak...
Wat wonen we toch in een heerlijk land he! Hier zelfs 4 Seasons in 1 hour; Gewandeld in het bos met herfstkleuren en paddestoelen, we rijden het bos uit en zien de besneeuwde Alpentoppen. Onderweg schaapjes en koetjes in de wei en thuis lekker snoepen van tomaatjes uit de tuin. Het wordt hier trouwens een heeeeerlijk weekje deze week. Graadje of 23. Genieten!!!
Nee, ik niet... Ik spreek/schrijf/lees vloeiend NL en Engels. Frans gaat steeds beter, en al drie jaar hier wonende moet je ook wel, want niemand spreekt iets anders dan Frans, dus kan me aardig redden, maar vloeiend: neeuh.... Ik vind het eigenlijk wel best zo. Men kan naar hartelust over me lullen, ik versta er toch niets van...
We wonen zeker in een mooi land. Hier maar twee seizoenen. Zomer met gisteren 29 graden en vandaag 26 en herfst met mooie kleuren. Ik spreek redelijk Frans en versta het ook redelijk. Maar vloeiend, nee dat niet.