Supermooi!! Trotter ohja dat duurt inderdaad nog wel even hihi. Ik hoop maar dat ons meisje zich ook laat zien! Tot nu toe ligt ze steeds moeilijk voor echo's Maar in die paar dagen die ik na mijn afspraak nog in nederland ben zal ik vast geen vervolgafspraak kunnen plannen..
Gratis (!) 3D echo gepland op 8maart, dus nog een klein maandje wachten. Als echte Hollander konden we t niet laten lopen, gratis .
ooooh hoop dames hebben de 3D nog in de planning staan ik ben zooooo benieuwd naar morgen!!!! hoop zo dat we mooie beelden krijgen van ons wonder!! dat word slecht slapen vannacht
daar zijn we dan ,....eindelijk kindje lag nog steeds met hoofdje naar benden dus we hebben een aantal prachtige beelden gezien! t lag te sabbelen opt handje, flink te drinken en te bewegen!! erg leuk!!!!!!! en dit is het resultaat : op de eerste foto t lieve gezichtje!!! op de tweede foto stukje gezicht met handje ervoor en bol eronder ist knietje, daar leunt t steeds op
Neeee nogsteeds niet!!!!! Ze heeft daar erg goed rekening mee gehouden en op gelet met echo!! Er was absoluut niks te zien!!! Aant koppie te zien denk ik nog steeds jongen maar op sommige momenten dacht ik...das een meid! Hahahaha
Meiden ik heb zulk leuk nieuws! Omdat de vorige 3D echo niet goed ging vanwege die kapotte USB en we dus die foto's niet konden openen op de computer ben ik mp op zoek gegaan, Nu heb ik een hele lieve marktplaatsmevrouw gevonden die haar echo bon wilde verkopen voor een mooie prijs, en nu kunnen we gelukkig nog een keer!! Ik ben zo bij!! Edit: vrijdag As. 22 februari gaan we!
ytest!! wat goed!!!!!! wat een mazzel zeg!! veeeeel plezier !!!!!!!! en idd het kan hier nog steeds 2 kanten op ik wil het nog steeds niet weten maar ben wel erg benieuwd nu! hihi (eigenlijk gewoon naar het hele moment waarop de uk er eindelijk is!)