Super he, zo lang! Heb er zo ontzettend veel zin in! Mn schoonzusje is vrijdagnacht bevallen, gisteren even heen geweest. Als je dan zo'n klein mannetje ziet, wordt dat gevoel alleen maar sterker! Heerlijk
Wij hebben eind jan de 3d4d echo dan ben ik bijna 30 weken. Op dat termijn hadden we bij me dochter ook. Echt een super mooie echo gehad toen. Ben zo benieuwd naar ons mannetje! Of ie op zijn zus lijkt. Spannend weer!
Wij zouden dit eerst niet doen... Maar na gisteren zaten we opeens heel erg te twijfelen en toen heeft mijn schoonvader gezegd ik betaal wel dus een e-mail gestuurd vanmiddag en een uur later werden we terug gebeld en we mogen vrijdag er al heen ( ook baby in beeld )
Ik tel mee af!! Volgende week donderdag hebben we de 3D echo (3 januari) Kijk er echt naar uit, ben benieuwd of we gelijkenissen zien met haar broertje en vooral benieuwd of zij wel goed wilt liggen want broerlief die lag toen echt helemaal verkeerd
Vandaag voor een echo geweest!! het was super om te zien we mogen nog een keer terug komen omdat de kleine niet echt veel van zich liet zien.. hij had heel veel de armpjes voor zijn gezicht. Maar we hebben toch al een leuk filmpje en wat leuke foto's. Hier zijn er een paar:
Ik heb via zwangerschapspagina de bephanten actie pretecho gewonnen en heb de pretecho 15 feb ben heel erg nieuwschierig is de eerste 3d /4d echo voor ons! Kon dat eigenlijk nu ook niet betalen ivm verhuizing maar ben er zo blij mee dat we dit nu ook mee mogen maken!!
Wat super leuk! Gefeliciteerd!! Spannend zeg, en helemaal leuk als je het wint! Ja kosten was hier ook de rede van wikken en wegen, maar net als bij jullie is het de eerste 3D echo die we gaan krijgen, eerste kindje vandaar! Leuk joh, hopelijke krijgen we snel mooie indruk foto's hier van meiden die eerder mogen
Wat een klein eigenwijsje hebben jullie zeg! Maar super leuk dat je nu nog een keertje mag spieken! Het gezichtje is echt al super mooi om te zien!