Mooie foto's Within!! Ik meld me hier ook maar weer. Heb een afspraak gemaakt voor 3D echo. En hij is op 14 februari 's avonds. Leuk op valentijnsdag samen naar ons kindje kijken.
Ben eigenlijk wel benieuwd bij hoeveel weken jullie de echo laten doen en wat de echo kost. Mijn echo is bij 27+5 en kost 62,50 voor 2D-3D-4D inclusief foto's en DVD met gesproken uitleg.
Ik laat hem doen met 26+2 en het kost 100 euro voor 8/9 foto's, dvd en sleutelhanger. Ga naar 3d echo barendrecht. goede deal voor jou als ik het zo zie!
Within geweldig, die foto's! ik kan ook niet wachten, zuchttttt nog 2,5 week Hier met 26,5 wk in Rotterdam Zuid, 2D en 3D, 40 min, dvd met foto's en korte 2D filmpjes, en aantal afgedrukte foto's, 65,00 Duurt dat langggggggg
Ytest wel echobureau is dat? Ik kom zelf uit Spijkenisse, kan ik bij die van jou ook eens rondkijken of het misschien wat is
Is een VK praktijk waarvan de vk's in de vrije uurtjes bijbeunen volgens mij: Marktplaats.nl - happy feeling - Thuiszorg en Kraamhulp
Wil hier ook aftellen... 20 weken echo helemaal goed, op naar de 3D/4d echo. Heb hem gepland staan op 23 februari om 10.00 uur. Opa's en oma's gaan ook mee!
Volle bak leuk joh! Hier zonder opa's en oma's, even een 3 momentje voor t eerst dr neusje zien, mondje, wangetjes, vingertjes... Zooooooooveeeeeel zin in!
Wij hebben vanmiddag weer een pretecho, in Barendrecht. Zijn er ook met 18 weken geweest, helaas was de kleine heel erg eigenwijs en hebben we hem/haar maar heel eventjes kunnen zien,het lag helemaal met ruggetje naar ons toe. Dus vanmiddag wordt spannend haha!
Oeps, heb de foto's in het wie telt er mee naar de 20 weken echo topic geplaatst, op pagina 22. Ben nig steeds hoteldebotel geloof ik!!