Fleur, wat leuk! Mijn 1e 3D was met 18 weken en wat zijn ze nog lekker knokig he! maar al heel duidelijk een mensenkind!!
Leuk fleur!! Alleen laat s even weten hoe knaar de 3D moet kijke .. Ligt aan mij hoor En zustertje veeeeel plezier, en we willen foto's
Hoi hoi! Het was heel leuk.. Alleen meneer lag met zijn hoofd in mijn placenta met armen ervoor.. Zucht.. We hebben alles geprobeerd en heel even snel foto gemaakt van half gezichtje toen die even zijn handjes weg deed.. Over 2 weken terug komen en dan nog een x kijken maar ik denk dat er niks veranderd is dan want hij lag exact hetzelfde als bij de 20 weken echo hahah gelukkig bleek het wel echt een jongen te zijn! Is toch wel geruststellend haha!
Aaaaah wat een poppetje! gelukkig was het wel leuk en mag je weer terug for free Mag je gelijk met jade en mij
Wij mogen zaterdag bij me dochter hadden we hele mooie foto's ook met bijna 30 weken vandaar dat we weer op dit termijn willen. Ff foto van der spammen. Ben benieuwd hoe onze zoon eruit ziet Bekijk bijlage 300409
Die is mooi zeg!! Echt goed en duidelijk!! Hier nog 1,5 WK wachten!! Laat je het za weer weten? Met foto's
Mooie foto's zie ik weer zeg! Heb ook echt zin in mijn echo, maargoed die is pas over een maand hihi. Ik krijg wel hopelijk over 6 dagen bij mijn 20 weken echo ook weer een mooi 3d plaatje mee Voor Ytest is het ook bijna zover! Ben je al aan het nadenken over welk topic je hierna gaat openen? Blijft alleen de groeiecho nog over, en daarna de bevalling
Wij hebben vandaag een goede 20 weken echo gehad, nu nadenken over een 3D echo, wat zou een goede termijn hiervoor zijn?
Tussen de 26 en 28 ste week ong.. Niet te vroeg ivm babyvet, je kijkt er anders doorheen al die botjes, en niet te laat want dan past de kleine niet meer in beeld.. (is mij geadviseerd)
vandaag met 29,5 weken onze 3d echo! ow wat krijgen we toch een mooi mannetje!! Bekijk bijlage 301646