Ik heb van de jongste nog een hoop speelgoed liggen waar hij niet mee gespeeld heeft hij speelt alleen maar met de toet toet garage die hij met zijn verjaardag kreeg dus daar wil ik er nog van halen maar ook met die 3 halen 2 betalen dat ze dan nog een paar kleine dingen hebben ik doe 200 per kind maar door die aanbieding betaal je ipv 200 voor 1 ding 167 dus dan heb ik 33 euro over voor nog wat kleine dingen die toet toet spulletjes voor de ene barbies voor de andere en playmobile voor de middelste I LOVE aanbiedingen hahahaha
Mja dat is het voordeel van 1 kind... Je koopt gewoon wat je leuk vind en genoeg is genoeg. Geen vergelijk of iedereen wel even veel krijgt enzo.
Jij ook? Hier nog een Als de Sint eindelijk aankomt heeft mama nog geld in haar portemonee, zo valt de dure maand best mee, ik verspreidt het over het hele jaar
Bij 1 kind kocht ik meer toen kocht ik alles wat ik leuk vond maar toen kwam de 2de en als ik dan iets leuks van een tientje zag koste het me twintig euro en toen de derde kwam ja toen was het 30 dus ik koop daarom niets meer en in december kijk ik wel dat ze evenveel hebben maar ik kijk niet naar de prijs ik spaar er heel het jaar wat voor.
Dat had ik vorig jaar gedaan en toen had ik dus 6 of 8 zakken vol dus dat doe ik niet meer ik zet geld opzei dan mis ik dat ook niet. En weet ik wat ik Han halen en ik doe het in 1 keer dit jaar.