Beetje wasverzachter

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Niennientje, 9 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Ik heb altijd alles mee gewassen met onze was. Dus met wasverzachter

2. Niennientje

Niennientje Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties!
    Ik heb er veel aan en zo weet ik een beetje hoe jullie de babywas doen. Stelt mij ook wel gerust dat er veel wel gewoon wasverzachter gebruiken en met de normale was mee wassen. Ik ga het gewoon zo proberen en afwachten :)

3. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gewoon wasverzachter gebruikt. Geen problemen ervaren met beide kinderen niet.

4. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik gebruik nooit wasverzachter, zowel voor onze kleding niet als voor alle andere was. Daar reageer ik zelf al sterk op, en ik vind onze kleding zonder wasverzachter ook helemaal niet hard. Gewoon wasmiddel gebruik ik ook altijd standaard "zuinig" en de wasmachine gaat op extra spoelen. Dit om zoveel mogelijk zeepresten te vermijden die een allergische reactie kunnen veroorzaken.

Handdoeken zijn soms wel hard, maar die gaan eigenlijk standaard in de droger en daar komen ze heerlijk zacht uit ;)

Ik ben overigens niet begonnen met wassen met neutral, maar helaas bleek ik wel een allergisch zoontje te hebben met de nodige eczeem. Al snel zijn we overgestapt voor zijn was op neutral. We hebben laatst een keer geprobeerd om zijn kleertjes met gewoon wasmiddel te wassen, omdat hij nu al 1,5 is, maar dat gaat niet goed.

Hier gaat dus al 1,5 jaar de baby/dreumes-was apart in de wasmachine, gewassen met neutral en uiteraard zonder wasverzachter.

Deel Deze Pagina