Maak me best zorgen(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nathalie1973, 17 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Even een quote van wat ik Vrijdag schreef bij de Maart mama's 2008

Ben dus Vrijdag gestart met de Nystatine
    Situatie nu:

Veel huilen,drinkt wel wat,maar niet echt geweldig.
    Nog steeds geen stem :(
    En net in zijn keel gekeken,zie totaal nog geen verbetering en zijn keel ziet er vreselijk uit.
    Lijken wel allemaal pus punten
    Ik weet dat de medicijnen even de tijd nodig hebben om aan te slaan,maar die pijn die hij heeft :(
    Lijkt me mischien toch verstandig om morgen wéér de dokter te raadplegen?

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

O,jee dat ziet er wel ernstig uit! Zou gewoon je dokter stalken. ;)
    Wil je in ieder geval veel beterschap wensen, zielig voor je mannetje!

3. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Okay, weet niet of je hier wat aan hebt.. maar tis te proberen. Nystatine wordt ook voorgeschreven bij spruw, volgens mij ook een schimmel in de mond. Wat bij onze dochter heel goed, en vooral heel snel hielp, was pure bosbessensap (zonder suiker, gewoon van de bio-schappen in de supermarkt) geven. Klein lepeltje per keer, paar keer per dag.. kan weinig kwaad, en misschien dat het helpt!

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Oke,ga ik dat morgen gelijk even halen
    Bedankt voor de tip

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Aaahh arme Justin!

Ik heb geen tips voor je, ik wil jullie alleen even succes wensen!

(owja en inderdaad de huisarts stalken!)

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ga morgen zeker even bellen!
    Vind het zooooooo zielig :cry:
    Er komt helemaal geen geluid meer uit zijn stem.
    Als hij me nodig heeft komt hij naar me toe gekropen en strekt zijn armpjes naar me uit.

7. Alita

Alita Niet meer actief

ahhhhhhh wat zielig voor je mannetje, zelfs mijn hartje smelt hier bij het lezen :cry:
    sterkte, en erg he als ze ziek zijn je kunt niet zoveel doen, lijkt me echt ***
    En inderdaad gewoon je dokter stalken!!!!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en misschien lekker ijsjes geven? Eventueel zelf gemaakt? Van diksap of ook gewoon van melk :) ? Dat verzacht misschien de pijn ook?

Fae heeft zweertjes op haar huig gehad, toen ze een maand of 4 was. Dat was ook zo pijnlijk, toen vond ze haar speentjes uit de koelkast bijvoorbeeld ook erg prettig, puur door de kou.

Maar dit is wel heftig hoor, ik zou -als je twijfelt- gewoon een keertje extra naar de huisarts gaan hoor, dat hij het even mee in de gaten houd!

sterkte!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Anders gewoon nog een keertje bellen naar de huisartsenpost. Al is het alleen maar voor je eigen gevoel. Ik kan me voorstellen dat je zorgen hebt. Morgen sowieso nog eens langs de huisarts. Veel sterkte!

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Heb ik ook al meerdere keren aan gedacht vandaag,maar manlief zegt dat ik morgen moet bellen :(
    Heb nu de babyfoon op stand 10,hij krijgt er geen enkel geluid uit.
    Mama moest net een traan wegpinken toen ik hem naar bed bracht :cry:
    Hij huilt standaard 2 tot 5 minuten als hij in bed word gelegd,ik vind dit echt vreselijk :cry:

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gewoon bellen joh. Misschien dat zij nog tips hebben om het draaglijk te maken.
    Ik zou anders lekker bij je kindje gaan liggen, dan kan je hem het beste in de gaten houden en misschien troosten.

12. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    BELLLEEENNN. Ik krijg hier al tranen in de ogen :cry: . Mischien kan de huisartsenpost je tips geven zodat de pijn wat minder word. Zodat je de nacht door kan komen en dan morgen direct op de stoep van de huisarts staan.

En heel veel sucses en beterschap

Veel liefs Janna

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hij slaapt nu,heb net een poosje op de zoldertrap gezeten en door het raampje gekeken boven zijn deur.
    Mocht hij straks toch nog wakker worden ga ik gewoon bellen en vragen wat ik moet doen.

Ben heel wat gewend met 4 kinderen,maar zo'n erge schimmelinfectie nog nooit eerder meegemaakt :(

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Jeetje wat vreselijk zeg :( :( :(
    Heel veel sterkte, ik zou gewoon de dokter nog eens bellen hoor, beter te vaak dan te weinig!

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ik zou niet wachten, maar gewoon de huisartsenpost bellen. Dan heb je gelijk een second opinion. Waarschijnlijk slaat dit medicijn niet aan, en wie weet wat voor schade hij hierdoor oploopt aan zn slokdarm. Dat moet je echt voorkomen. Ik zou gewoon bellen en dan die kleine maar wakker maken als je langs moet komen. Ik zou daar eigenlijk op staan om langs te mogen komen. succes ermee.

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Het is ook zo dubbel :(

Toenstraks voor het slapen laatste dosis antibiotica voor deze dag en een spuit Nystatine erachter aan.
    Het is dat het moet die antibiotica,maar het maakt ook zoveel kapot,blijkt maar weer :(

Moet nu tot 9 Juli antibiotica geven

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Het is ook zo dubbel :(

Toenstraks voor het slapen laatste dosis antibiotica voor deze dag en een spuit Nystatine erachter aan.
    Het is dat het moet die antibiotica,maar het maakt ook zoveel kapot,blijkt maar weer :(

Moet nu tot 9 Juli antibiotica geven

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Een ander AB is geen optie? Het is toch de bedoeling dat ze er van opknappen. Echt hoor, bellen als je het niet vertrouwd. Je belt echt niet voor niets. Ik heb met jullie te doen.

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Mijn zoontje heeft vaak last van spruw en ik moest hem er rooibosthee bij laten drinken.
    Die schijnt ook schimmels te doden.

Heel veel sterkte ermee en hoop dat hij snel opknapt.

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Hij krijgt bactrimel.....eerste 2 weken volledige dosis 2 keer p/d 4 ml
    En nu de resterende weken(3 maanden lang) 2 keer p/d 2 ml

Ik heb geen idee of een andere AB zou kunnen........allergie voor amoxcilline......klacid werkt niet meer.....

Maar denk dat al die troep enorme bijwerkingen hebben,daarnaast werken al de pufjes ook niet mee voor zijn schimmel in de mond.

Wat ik ook zo raar vind/vond is dat de dokter Vrijdag tegen me zegt 4 keer per dag 5 ml Nystatine en aangekomen bij de Apotheek word er mij verteld dat dat veeeeeeeel te veel is voor Justin en dat ik 4 keer dag 1 ml Nystatine mag geven(kreeg ook niet meer mee)

Deel Deze Pagina