haast geen zere borsten meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brien24, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Hallo,

Is het normaal dat tijdens je zwangerschap je borsten minder zeer gaan doen?
    Ben nu 16 weken zwanger. Ik merken het deze week ineens. Vroeg het aan een vriendin die een zoontje heeft en die zei dat het idd minder gaat worden. En me schoonzusje die zei weer nee hoor ze blijven zo zeer doen.

Of is het bij elke persoon gewoon verschillend?

Groetjes

Brien

2. mamavanchristy

15 sep 2008
    61
    0
    0
    Hay!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik denk wel dat het bij iedereen verschillend is, maar ik kreeg vanaf 16 - 17 weken zwangerschap ook minder last van mijn borsten...

fijne zwangerschap nog!

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    vertschild hoor...ik heb het ook alleen de eerste 3 mnd gehad en begint nu weer een beetje ;)

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Me 2

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zelf ben ik heeeel erg onzeker, maar ik ben dan ook maar heeeeel pril zwanger..via ICSI.

Ik heb al hele sites afgezocht naar symptomen. Wat de verloskundigen hier op dit forum allemaal stuk voor stuk zeggen, is dat het wel of niet hebben, het komen en gaan van symptomen helemaal niets zegt over het verloop van de zwangerschap!

Dus daar hou ik me dan maar aan vast..

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik heb tot 13 weken last van mijn bosten gehad daarna af en toe een steek. En nu wel eens van het gewicht dat ik gewoon spierpijn heb :confused: . Bij de aanhechting van mijn bosten. Wat voor bh ik ook draag. maar niet meer die echte groei pijn.

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik ben nu ook 16 weken zwanger en bij mij neemt het ook af..

8. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Ik heb sinds mijn 16e week ook veel minder last van mijn borsten, wel zien mijn tepels er anders uit (groter dan normaal), maar dat lijkt me logisch. Ik zou me er niet druk om maken, ben er persoonlijk wel blij mee :).

9. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb ook tot de 13e week ongeveer last van mijn borsten gehad, en daarna inderdaad ook af en toe een steek. Heel af en toe voel ik ze nog 's nachts dat ze wat gevoeliger zijn, maar daar houdt het echt mee op. Ze zijn niet gegroeid, heb zelfde maat nog. Ook is tepelhof niet groter geworden. Het is bij iedereen verschillend. Ik maak me er niet meer zo druk om.

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ook eentje, na ongeveer de 3e maand geen pijnlijke borsten meer (en wat deden ze een pijn, auwie!) Eigelijk tot nu toe geen pijnlijke borsten meer gehad, vind het heerlijk!

11. zonnebloempje

25 apr 2008
    48
    0
    0
    hoi,

Ik weet niet precies wanneer mijn borsten minder pijn gingen doen.
    In de eerste paar maanden was bij wijze van spreken wijzen naar mijn borsten al onhoudbaar.
    Nu niets geen last meer van m'n borsten (nou ja, ze worden zwaar). Ben nu 31 .

12. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    bij mij ook alleen in het begin
    toen zijn ze 1 maat gegroeid en nu liggen ze al een hele poos stil...

13. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Ik heb er maar 3 dagen last van gehad...

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zere borsten ? wat is dat ? heb alleen zo nu en dan jeuk ....zegt dus niks

Deel Deze Pagina