Hallo, Is het normaal dat tijdens je zwangerschap je borsten minder zeer gaan doen? Ben nu 16 weken zwanger. Ik merken het deze week ineens. Vroeg het aan een vriendin die een zoontje heeft en die zei dat het idd minder gaat worden. En me schoonzusje die zei weer nee hoor ze blijven zo zeer doen. Of is het bij elke persoon gewoon verschillend? Groetjes Brien
Hay! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik denk wel dat het bij iedereen verschillend is, maar ik kreeg vanaf 16 - 17 weken zwangerschap ook minder last van mijn borsten... fijne zwangerschap nog!
Zelf ben ik heeeel erg onzeker, maar ik ben dan ook maar heeeeel pril zwanger..via ICSI. Ik heb al hele sites afgezocht naar symptomen. Wat de verloskundigen hier op dit forum allemaal stuk voor stuk zeggen, is dat het wel of niet hebben, het komen en gaan van symptomen helemaal niets zegt over het verloop van de zwangerschap! Dus daar hou ik me dan maar aan vast..
Ik heb tot 13 weken last van mijn bosten gehad daarna af en toe een steek. En nu wel eens van het gewicht dat ik gewoon spierpijn heb . Bij de aanhechting van mijn bosten. Wat voor bh ik ook draag. maar niet meer die echte groei pijn.
Ik heb sinds mijn 16e week ook veel minder last van mijn borsten, wel zien mijn tepels er anders uit (groter dan normaal), maar dat lijkt me logisch. Ik zou me er niet druk om maken, ben er persoonlijk wel blij mee .
Hoi hoi, Ik heb ook tot de 13e week ongeveer last van mijn borsten gehad, en daarna inderdaad ook af en toe een steek. Heel af en toe voel ik ze nog 's nachts dat ze wat gevoeliger zijn, maar daar houdt het echt mee op. Ze zijn niet gegroeid, heb zelfde maat nog. Ook is tepelhof niet groter geworden. Het is bij iedereen verschillend. Ik maak me er niet meer zo druk om.
Hier ook eentje, na ongeveer de 3e maand geen pijnlijke borsten meer (en wat deden ze een pijn, auwie!) Eigelijk tot nu toe geen pijnlijke borsten meer gehad, vind het heerlijk!
hoi, Ik weet niet precies wanneer mijn borsten minder pijn gingen doen. In de eerste paar maanden was bij wijze van spreken wijzen naar mijn borsten al onhoudbaar. Nu niets geen last meer van m'n borsten (nou ja, ze worden zwaar). Ben nu 31 .
bij mij ook alleen in het begin toen zijn ze 1 maat gegroeid en nu liggen ze al een hele poos stil...