Bed omlaag doen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sukkie, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik weet dat dit topic pas nog is geweest maar wil toch nog graag even duidelijkheid. Voor mijn rug is het namelijk beter om het bedje van mijn dochter zo lang mogelijk hoog te laten.
    Vanmiddag vond ik haar voor het eerst op de buik in bed. Ze kan wel zelfstandig zitten, maar niet zelf van lig naar zit komen.
    Moet ik dan nu de boks en het bedje al omlaag doen. Ik zie haar nog niet zo van de een op de andere dag zelfstandig gaan zitten of optrekken??? Toch????

2. Wij hebben de box, en bedje pas omlaag gezet, toen Wayne echt zelfstandig ging staan.. Tenminste op de laagste stand. We hebben het bedje in middelstand gezet toen hij zelfstandig kon gaan zitten..

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou het bedje toch in de middelste stand gaan zetten, tenzij de kleine echt nog helemaal niet met de spijlen bezig is om zichzelf wat omhoog te trekken en zo naar zit te gaan komen.

Dus goed in de gaten houden wat ze in de box doet, nog helemaal niet bezig met de spijlen enzo en alleen maar liggen en rollen dan zeg ik het hoeft nog niet. Maar zogauw ze in de gaten krijgt dat je met die spijlen jezelf wat omhoog kan trekken zou ik het bedje lager zetten.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ehm, hier deed ze de ene dag nog niks met de spijlen (van de box) en de andere dag zat ze op haar knieen ertegen aan. :)
    Bedje moet hier nog omlaag: in de slaapzak blijft ze vooralsnog wel liggen, (draait wel haar hele bed door en zelfs met slaapzak en al tussen de spijlen door, maar kruipen en zitten lukt nog niet met slaapzak aan). Maar bedje gaat hier zeer binnenkort ook naar beneden... liever het zekere voor het onzekere.

5. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    we hebben sinds dat esmee een maand of 6 a 6.5 maand was en zelfstandig kon zitten , alles oplaag gedaan , box en haar bedje..
    als je nu bekijkt , ze kruipt en krolt door haar bedje heen.. ze probeert al langs de spielen zich op te trekken..

6. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    Wij hebben toevallig het bedje gister omlaag gedaan en de box afgelopen dinsdag. Het bed stond in de middelste stand sinds ons zoontje kon zitten en sinds van de week trekt hij zich op. Gister stond hij in zijn bed. Op zijn knieen nog want met de slaapzak aan gaat hij niet staan maar we hebben het bed toch meteen naar beneden gezet.
    Ik denk dat je moet kijken naar wat je kindje kan. Op het cb zeiden ze dat je met de box het nog af kon kijken (daar ben je steeds bij ) maar met het bedje geen risico moesten nemen.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook rugproblemen.
    Valerie kan al een tijdje erg goed zitten. Ze kan nu ook zelf van liggen naar zitten.
    Ze heeft zelfs nog nooit de spijlen aangeraakt, ze heeft er gelukkig nog totaal geen interesse in.
    Nu moet ik zeggen dat onze box en ons bedje in een soort van tussenstand staan...dus zeg maar in het midden. Dit is voor mijn rug nog goed te doen.
    Zie er nu al tegenop om het bedje en de box naar beneden te zetten, echt een aanslag op mijn rug om haar dan uit bed of de box te halen.

8. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Hier was het wel van de één op de andere dag dat mannetje zelf kon zitten. Op een dag kwam de fysio nog langs, we hebben oefeningen gedaan om hem eventueel te leren zelf te kunnen zitten vanuit de buikligging, want over het algemeen gaan kindjes niet vanuit de rugligging gelijk zitten. De oefeningen heb ik even daar gelaten voor wat het was en zijn ook niet nodig geweest, want de volgende dag zat meneer... Vanuit de rugligging kwam hij zo omhoog en zat hij.

Als jullie kleine de smaak te pakken heeft om te zitten, dan kan het zo zijn dat ze zelf kan zitten. Ik zou het toch niet afwachten. Bij mijn vriendin was het wel te laat, ventje kiepelde zo uit de box... Brrr, alleen het idee al [gelukkig niets opgelopen hoor]... ben blij dat ik daar voor was ;)

Deel Deze Pagina