Hallo Moeders, Ik ben opzoek naar een opblaasbaar baby badje. Kan er alleen één vinden van 24,- maar daar komen ook nog verzendkosten overheen. Dit vind ik nogal wat voor 2 weken vakantie. Heeft er iemand tips! Groetjes moeder van Eva
Volgens mij heb ik laatst bij Prenatal een goedkopere gezien, weet alleen niet meer hoe duur hij was! Misschien even kijken op die site?
Hier een paar ideetjes... 24 euro vind ik ook een hoop geld maar ze zijn er zeker wel goedkoper.. Zwembad opblaasbaar rond 3 rings 147x33 cm | Budgetprijs 8,95 | Strand en water | Vrije tijd | Online Winkel | Discount Postorder Warenhuis Budgetland Intertoys Speelgoed Gifts&Bijoux Games BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen
zag ze ook bij de etos liggen voor een paar euro, misschien moet je daar eens gaan kijken. wie weet, €24,-+verz.kosten is inderdaad veel geld voor een badje wat je maar 2wk gaat gebruiken
en anders ter plaatse kijken als je naar een toeristische plaats gaat tenminste. Dan hoef je het ook al niet mee te slepen.
Heb er ook 1 van bij de Action, 3-rings en 125cm doorsnede, kost nog geen 5 euro. Is geen superkwaliteit maar hier hetzelfde: voor 3 weken moet het goed genoeg zijn!
bij de etos hadden ze echte badjes, maar de rest moet je denk ik als tips zien: Je kan je kindje ook gewoon in een klein zwembadje in bad doen of in een afwasteiltje als het nog heel klein is.
hahaha nou ik was zelf meer in de war.. omdat mijn tip inderdaad een badje was om in te badderen en niet om te zwemmen.
Hallo moeders, Bedankt voor alle tips. Bij etos, intratuin en prenatal zijn ze uitverkocht. Ik ga morgen even bij de action kijken.