Raar?? wat is het nou??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Visje86, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Visje86

Visje86 Lid

Jun 22, 2010
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    normaal heb ik een cyclus van 34 dagen, vandaag zit ik op dag 30 en heb ik een beetje bruin/rood bloed verloren, niet veel want het is alleen bij het afvegen het is ook heel dun en geen klonters zeg maar (sorry voor de details). de hele week ben ik al een beetje misselijk en het is net of ik van alle luchtjes nog misselijker word.. vandaag echter nog niet misselijk geweest.. wel moe..
    Zou dit een innestelingsbloeding zijn of zijn dit de duivels:(
    Wie heeft dit ook gehad en wat was het uiteindelijk...

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Heb het elke maand zo'n 5 dagen voordat ik echt ongesteld wordt, maar het kan bij jou net zo goed een innestelingsbloeding zijn omdat je het normaal niet hebt. Afwachten is het enige wat je kan dan helaas met het zwanger worden ;)

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Nou, ik weet wel dat mijn collegatje die pril zwanger is erg misselijk wordt van bepaalde luchtjes en zelfs bijvoorbeeld crackers die te doorbakken zijn... Over innestelingsbloed is veel te vinden,maar niet alles ligt op 1 lijn naar mijn idee... Hier ben ik dus ook wel benieuwd naar :)

4. Novella

Novella Actief lid

Oct 8, 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan allebei zijn.... gewoon even afwachten denk ik.

Hoop natuulijk dat je zwanger bent, maar het kan ook zo zijn dat je dit keer een kortere cyclys hebt.

Ik werd normaal ook ineens ongie, maar de vorige keer ging het heel geleidelijk.

5. Visje86

Visje86 Lid

Jun 22, 2010
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    vandaag geen bloed meer te zien... en temperatuur is 37.0 terwijl dat anders rond de 36.5 zit... HOPE SO!!

Share This Page