beetjes vruchtwater, 39+4

Discussie in 'De bevalling' gestart door Momfulness, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi meiden,

ff in spanning gelaten maar mijn verloskundige kon met dat stokding (syla indd zo'n stokkie) geen vruchtwater constateren. hartje vond ze wel wat zwak en ik had haar niet meer veel gevoeld dus voor de zekerheid naar het ziekenhuis gestuurd. Hartfilmpje was daar goed, wel wat weeen maar onregelmatig. Verder baarmoedermond nog zo goed als dicht en met de eendenbek (auwaaaa) nog even gekeken en geen spoor vruchtwater meer kunnen vinden. Op de echo maakte meisje het nog goed en op diverse plekken gemeten en vruchtwater was goed. Ze lag nog steeds ingedaald en was natuuuuurlijk heel druk.

Nou we wachten af, ik denk niet dat ze er nog uit komt..

Hihi, ieuw aan het inlegkruisje ruiken. Ik zou over mijn gier gaan denk ik.

@Liesl, we kunnen nog steeds tegelijk. Gefeliciteerd met de 40 weken!!!

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

luna goed dat alles goed was met je meisje maar balen dat het geen vruchtwater was he

3. Momfulness

best wel jammer indd Sila, want de vorige keer braken mijn vliezen en 16 uur later was mijn zoon er. Dit is allemaal zo onzeker. Dan weer een nacht mega pijnlijke krampen, dan weer denken dat je vruchtwater verliest. Telkens een beetje hoop en het zakt weer af.

het wordt gewoon erg zwaar. Soms denk ik, heb ik straks nog wel genoeg fut voor de bevalling. Hopelijk krijg ik een flinke adrenaline shot.

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    He jammer dat het geen vruchtwater was. Ik heb dat 2 weken terug ook gehad die twijfel. Maar omdat het eenmalig liep en daarna niet meer kon de vk door de telefoon al zeggen dat het geen vruchtwater was..

Ik heb ook veel last van voorweeen, daardoor denk ik gemiddels 3x per dag dat het misschien wel begonnen is haha. Maar dan zakt het weer af helaas.. We moeten maar gewoon wachten he?! Zit niks anders op jammer genoeg:D

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik begrijp je echt helemaal.Vanochtend ben ik echt jankend wakker geworden heb zooo'n pijn gewoon , bekkenpijn en daarnaast heel erg pijn in mijn knieen en ribben :(mijn man weet ook geen raad hij zit ook hopeloos mij te troosten :(:( Ik hoop iedere keer dat ik opsta dat mijn vliezen breken maar helaas niks gewoon:(

6. Momfulness

@Ghuraba, fijn dat ze je meteen gerust kon stellen aan de telefoon in ieder geval.

@Sila, dikke knuffel voor jou.

Ik heb vannacht goed geslapen. Ik denk dat ik gisteren na die onderzoeken toch wat rust heb gekregen. Alles was goed en nu heb ik zoiets van what the hell, ik bijt die laatste dagen ook nog wel ff op mijn tandjes. Maar goed dat gevoel kan zo weer omslaan. Ik denk dat de hormonen er ook wel aan meewerken dat je steeds stemmingswisselingen hebt.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

luna : knuffel terug

wat goed dat je vandaag lekker hebt geslapen.Ja idd hormonen maken mij ook helemaal gek soms ben ik echt een bitch ik vind echt sneu voor mijn man dat hij dit allemaal meemaakt echt ik ben niet te genieten soms maar nog is die lief voor mij

8. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Oh zo herkenbaar allemaal...
    Ik heb vannacht twee uur lang toch wel een soort van weeen gehad. Dacht echt dat het was begonnen, maar na twee uur toch weer in slaap gevallen!

Ik werd echt teleurgesteld wakker vanmorgen...
    Wel met harde buiken, maar wat wil je, mijn buik is niet zo groot en de baby inmiddels wel, die heeft echt geen milimeter ruimte meer...

Heb me er nu overheen gezet, maar ook bij mij kan de stemming zo weer omslaan. Dan maar weer afleiding zoeken vandaag!

Kop op meiden, het komt allemaal goed!

9. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hoi dames, ik ben inmiddels alweer een weekje terug bevallen. Was benieuwd hoe het nu met jullie is??

Sila, nog steeds aan het wachten?

10. Momfulness

Gefeliciteerd Ghuraba!

Hier is het meisje alweer bijna 2 weken oud. 2 dagen na die onderzoeken is ze geboren.
    alles goed hier. Bij jou ook?

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja helaas :(:(en ik zie dat jij bevallen bent van harte gefeliciteert met jullie baby!!

Deel Deze Pagina