Before/After Meubels pimpen

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Hoe maak je dat schoon dan? Kun je er gewoon met een doekje overheen? Mijn kastdeurtjes neem ik regelmatig af omdat er toch wel eens wat geknoeid word.

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Je zou de deurtjes kunnen spuiten met spuitverf. Als je dat netjes doet wordt het superglad en kun je het gewoon afsoppen en zo.. evt spuiterij zoeken als je het echt strak wilt (maar dat is weer vrij prijzig) spuitbus kost iets van 7 euro en daar doe je ongeveer 2 deurtjes mee

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Mijn broer heeft een eigen spuiterij ....maar volgens mij doet hij alleen metaal.... Misschien hem eens vragen of hij ook verstand heeft van hout spuiten :p

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #184 Roozjuh, 18 aug 2014
    Laatst bewerkt: 18 aug 2014
    Jeetje wat een werk haha. Wat zag die kast eruit zeg pff hier een 'voor' en 'tussentijds' foto. Ben t hele weekend bezig geweest en nog steeds niet klaar. Had perongeluk room/wit erop gedaan maar vond dat vloeken tegen mijn spierwitte muur. Dus heb andere verf gehaald maarja hij werd niet echt wit wit meer dus ik laat t maar zo en heb m nu ergens anders staan en staat er perfect.

Alleen nog de deurtjes verven en de binnenkant opknappen. Achterkant van de kast was lelijk bruin en aangezien deze zichbaar is vanuit mijn woonkamer heb ik de achterkant behangen :p staat nog leuk ook

Foto 'voor' is van bij vorige eigenaar. (zelf vergeten foto te maken
    Foto 'tussentijd' staat ie alvast op zn definitieve plekje

EDIT: ff foto recht gezet :p

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Sry voor de pijnlijke nekken :p

6. Boris10

Boris10 Niet meer actief

haha! :)

Mooi aan het worden!

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Kan gewoon met krijtverf hoor, ik ken dames die dit al een paar jaar hebben en dit is gewoon nog netjes.. Ze hebben het alleen afgewerkt met een matte vernis en dan kun je het prima afnemen/schoonmaken!

8. Boris10

Boris10 Niet meer actief

IMAG3147.jpg

Ik wil deze graag opknappen maar is dat wel te doen? Kan alles makkelijk uit elkaar en welke sterke, makkelijke afneembare verf moet je dan nemen?

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hmzz nu ik de foto's zo bij elkaar zie lijkt t alsof ik niks heb gedaan :p maar zo met t blote oog is hij echt gigantisch veranderd ;)

10. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Lees net pas mee en wat een leuke dingen zie ik voorbij komen!

hier mijn laatste 2 projectjes.

11. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Mooi!!!

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Wil deze graag doen maar weet niet goed hoe en waarmee haha
    Jullie nog tips ?
    Ik vind wit erg mooi wil de muren en kozijnen ook wit icm 1 muur grijs
    Zag de landelijke stijl met witte poten en bruin blad vind ik ook gaaf maar kan staat dit wel ?

Stoelen en salontafel

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Stuk van de eettafel net zoals de salon tafel
    Daar naast heb ik nog dressoir en tv kantoor dressoir ben ik op zoek naar een Buffet zo op elkaar waar jullie ook mooie foto,s van posten :)

Tv kast weet ik nog niet
    Vind whitewash ook mooi dat je nog de hout structuur ziet ..

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    misschien wit en dan het tafelblad en stoel zitting grijs, de grijs die je ook op de muur wil

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dan word het wel een greywash ik vind nl een dikke laag verf op tafelblad weer geen gezicht :)
    Hou wel van een beetje houtstructuur hebben als vloer houten planken die laten we op schuren en ook met een soort grijzige gloed/olie af werken
    Wil wel mooi 1 geheel in de kamer

16. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Zo was dat bij die van mijn schoonouders ook. En ik raad keukenkastenlak aan. Die kun je heel gemakkelijk afnemen.

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Dankje, ga ik me daar eens in verdiepen

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    waar kan je glasplaten vandaan halen? bij 1 deurtje van de buffetkast is het glas stuk. die wil ik graag vervangen met een nieuwe. of hebben jullie andere ideeën om te doen ipv glas?

19. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Iemand een tip voor me? ;)

20. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Bij de glashandel kan je er een nw ruit in laten zetten.
    Ooit ook een kast gehad zonder ruiten, daar had ik soort kippengaas achter geniet. Ook superleuk! Met kerst had ik erachter glimmend cadeaupapier erachter geplakt. Ook dat stond goed.

Deel Deze Pagina